برند 70mai
معرفی برند 70mai

معرفی برند 70mai

برند 70mai یا سونتی می یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی می باشد. که تاریخ تاسیس آن به سال ۲۰۱۶ بر می گردد و توانسته است در این مدت زمان کوتاه به قدری موفق شود. در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰ میلیون دوربین داشبورد خود را در ۹۲ کشور جهان به فروش رساند.
کمپانی شیائومی همواره کمپانی های زیر مجموعه ی خود را به بهترین شکل ممکن ساپورت می کند. همین موضوع باعث شده است تمام زیرمجموعه‌ های برند شیائومی روز به روز موفق تر باشند.
اکنون که بیش از ۶ سال از تاسیس این برند معتبر می‌ گذرد، باید بگوییم که سونتی می توانسته است به پیشرفت های بسیار زیادی دست پیدا کند.
مهم ترین هدفی که این برند همواره به آن توجه داشت ارائه ی محصولات با حداکثر پتانسیل بود. در همین راستا دوربین های خودروی تخصصی را تولید کرد که کاملا هوشمند هستند و به فراهم شدن شرایط رانندگی ایمن کمک می کنند. این کمپانی مجموعه ای از جوان های خلاق و ایده پرداز می باشد. که توانستند با مهارت و تخصص خود دوربین‌ های هوشمند مختلفی را برای خودرو ها تولید کنند و به همین علت روز به روز به محصولات جدید این برند افزوده می شود.
علاوه بر دوربین خودرو برند سونتی می در زمینه ی تولید پمپ باد، جارو شارژی خودرو، دوربین فیلم برداری برای اتومبیل و… هم فعالیت می کند.
اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید یک رانندگی ایمن و بدون دردسر را تجربه کنید می توانید از دوربین های هوشمند کمپانی سونتی می استفاده داشته باشید.

معرفی برند 70mai

بررسی پیشرفت های برند سونتی می در سال های اخیر:

اگرچه مدت زمان زیادی از تاسیس برند 70mai نگذشته است. اما بعد از سال ۲۰۱۸ پیشرفت های این کمپانی روند صعودی داشت و با سرعت بسیار زیادی پیش می رفت.
به طوری که این شرکت پیشرو در صنعت الکترونیک خودرو های هوشمند توانست در سال ۲۰۲۱ میلادی یک و نیم میلیون دستگاه را به ۱۰۳ کشور در سراسر جهان بفروشد. همین مسئله باعث شد تا این کمپانی به رشد جهانی بسیار بالایی برسد و به این ترتیب حداکثر پتانسیل محصولات هوشمند خود را به جهان ارائه داد.
کیفیت بالای محصولات این برند باعث شد که کشور های پیشرفته ی جهان هم نسبت به آن احساس نیاز داشته باشند و اقدام به خرید محصولات این برند بکنند.
سونتی می همواره روند تولیدات خود را بر اساس خلاقیت پیش می‌ برد. وَ محصولاتی را تولید می‌ کند که نمونه ی مشابه آن ها به هیچ عنوان در هیچ فروشگاه یا بازار جهانی دیده نمی شود.
همین مسئله مهم ترین عامل برای افزایش خرید و فروش محصولات برند 70mai در سطح جهان می باشد. علاوه بر دوربین های خودرو، برای پمپ باد و جارو شارژی اتومبیل هم از این برند فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده‌ اند.
به طور کلی هیچ یک از محصولات برند سونتی می کم فروش نیستند. و یا با عدم موفقیت روبرو نشده اند، بلکه همه ی آن ها به محض عرضه، فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند. روز به روز هم به تولید و فروش آن ها افزوده می شود.

خرید دوربین خودرو 70mai شیائومی:

همان طور که گفته شد، یکی از تولیدات برند 70mai دوربین خودرو می باشد. البته تمام محصولات تولید شده توسط این برند بسیار پر فروش هستند. اما همواره دوربین های برند سون تی می فروش بیشتری را به خود اختصاص داده اند. و همین موضوع باعث شده است تا اکثر افراد به خرید دوربین خودرو ترغیب شوند.
این برند دوربین های خود را با تنوع بسیار بالایی تولید کرده است که هر یک از این دوربین‌ ها مدل خاص خود را دارند. وَ از ویژگی‌ های مختص خود هم بهره می‌ برند.
اما به طور کلی تمام این دوربین‌ها امکان یک رانندگی ایمن و بسیار مناسب را برای شما فراهم می کنند. و می توانید با خیالی راحت به رانندگی بپردازید و میزان خطر تصادفات جاده ای یا تصادف خودرو در هنگام پارک کاهش پیدا می کند.
علاوه بر این برخی از این دوربین ها قابلیت دید در شب و فیلمبرداری در زمان خاموش بودن خودرو را هم دارند. که بدین ترتیب می توانید از سرقت ماشین خود یا وسایل موجود در ماشین هم جلوگیری داشته باشید. به طور کلی این برند تمام تمهیدات لازم را برای تولید دوربین های خودرو فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید دوربین خودرو برند سون تی می را دارید می توانید خرید خود را از طریق یک فروشگاه معتبر مانند آسیاتل انجام دهید. زیرا فروشگاه آسیا تلاش می کند که همواره محصولات با کیفیت و اورجینال را برای شما عرضه کند. این دوربین را هم با کیفیت اورجینال برای شما عرضه کرده است که البته تنوع بالایی هم دارند‌.
یک ویژگی مشترک دیگر که میان تمام این دوربین ها وجود دارد وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن ها می باشد. که این مسئله کمک می‌ کند تا حمل و جابجایی این دوربین ها آسان تر باشد.
علاوه بر این فضای زیادی از اتومبیل شما را هم اشغال نخواهد کرد که این نکته جزو مثبت ترین نکات محسوب می‌ شود و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

معرفی برند 70mai

سخن پایانی:

برند شیائومی که جزو موفق ترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم تکنولوژی مختلف به حساب می آید، دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد که یکی از همین زیرمجموعه‌ ها برند سونتی می است.
این برند با وجود اینکه طی مدت زمان کوتاهی است که تاسیس شده است اما همواره محصولات فوق العاده با کیفیت و مناسبی را تولید کرده است که هر یک از این محصولات درصد فروش بالایی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌ اند و این موضوع باعث شده است، برند سونتی می بتواند طی مدت زمان کوتاه به یکی از بهترین و پرفروش ترین برند ها در سطح جهان تبدیل شود.
اگر شما هم دوست دارید که یک دوربین خودرو با کیفیت داشته باشید و از سایر محصولات با کیفیت استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتماً به محصولات این برند در سایت آسیاتل نگاهی بیندازید زیرا قطعاً محصول مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد.