معرفی ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Composition-Scale2
معرفی ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Composition-Scale2

معرفی ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Composition-Scale2 – این روز ها که همه به سلامتی خود و همچنین تناسب اندام اهمیت می دهند و می خواهند همیشه در بهترین حالت و وضعیت بدنی باشند، نیاز به یک ترازو برای وزن کردن احساس می شود. همچنین در هر خانه ای حداقل یک عضو وجود دارد که باید وزن او همواره چک شود و برای جلوگیری از چاقی یا لاغری مفرط تحت نظر باشد.

همچنین کشیدن وزن به صورت ماهانه برای افرادی که به بیماری های خاصی مبتلا هستند، برای سنجش وضعیت مفید می باشد. در چنین شرایطی که وجود ترازو در خانه ها یکی از لوازم مهم و ضروری شده است، ما تصمیم گرفته ایم که یکی از بهترین و جدید ترین ترازو های موجود در بازار را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز به دنبال خریدن یک ترازوی هوشمند برای خود هستید و یا در خرید این محصول با این مدل تردید دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ترازوی هوشمند شیائومی

شیائومی یک شرکت چینی است که در زمینه تولید محصولات دیجیتال فعالیت دارد. تولیدات شیائومی به سبب کیفیت بالا، ویژگی های ممتاز و جذابشان طرفداران بسیاری دارند اما از مهم ترین دلایل محبوبیت محصولات شرکت شیائومی، قیمت اقتصادی و به صرفه محصولاتش در کنار کارایی بالا و کارآمدی کالاهایش می باشد. این ترازوی هوشمند شیائومی نیز دقیقا از همین ویژگی ها برخوردار است. یعنی کارایی بسیار بالایی دارد، ویژگی هایی ممتاز در طراحی و ساخت آن وجود دارد و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است.

شیائومی یک برند محبوب و مورد توجه است که تمامی محصولات هوشمند آن که شامل تلفن های همراه، ساعت های هوشمند، جارو رباتی و … می شوند مورد مقبولیت و اعتماد مشتریان قرار گرفته اند. به همین سبب شرکت شیائومی یک ساز و کار موفق می باشد که محصولات آن رو به پیشرفت و بهبودی دائمی هستند. این ترازوی هوشمند نیز از این قائده مستثنا نیست. در ادامه به توضیح ویژگی ها و قابلیت های این ترازوی هوشمند می پردازیم.

ویژگی های ظاهری

بعضی افراد معتقدند که در بررسی یک ترازوی هوشمند، توجه به قابلیت های آن و خدماتی که ارائه می دهد کافی است. زیرا ویژگی های ظاهری تاثیری در هوشمندی یا ناکارایی آن ندارد اما این یک عقیده درست نیست. ترازو ها هر چقدر ساده تر، مقاوم تر، محکم تر، زیبا تر، کوچک تر و مینیمالیستی تر باشند، برای شما کارایی بهتر و استفاده آسان تری خواهند داشت. در خانه های امروزی قرار دادن همیشگی یک ترازو بر روی زمین شاید ممکن نباشد و در عین حال سبب آزار اهالی خانه شود. پس یک ترازوی هوشمند با طراحی ریز نقش و وزن سبک، می تواند تمامی مشکلات را حل کند. زیرا شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید.

طراحان شرکت شیائومی این ترازوی هوشمند را به رنگ سفید و با ظاهری کاملا ساده ساخته اند. این طراحی ساده سبب دوستداشتنی شدن و شیک بودن مدل آن شده است. پایه های پلاستیکی که در این محصول به کار رفته است بسیار مقاوم می باشند و با وزن زیاد دچار صدمه نمی شوند. همچنین از دیگر ویژگی های این پایه های پلاستیکی، کمک به کمتر شدن وزن این ترازوی هوشمند می باشد. جالب است بدانید که وزن این ترازو که کارایی آن بسیار زیاد است و قابلیت تحمل 150 کیلوگرم را نیز دارد، تنها 1.7 کیلوگرم می باشد.

این ترازوی هوشمند ظلع هایی به اندازه 30 سانتی متر دارد و فضای بسیار اندکی اشغال می کند. شیشه رویی آن شفاف است و تمیزی و زیبایی اش حس خوبی به استفاده کنندگان می دهد. نمایشگر آن که تمامی اطلاعات بر روی آن نمایش داده می شود، به صورت LED است. تمامی این ویژگی ها کنار همدیگر به شما تجربه خوبی از استفاده از این ترازوی هوشمند را می دهد.

ویژگی های ساختاری ترازوی هوشمند

چه چیزی یک ترازو را هوشمند می کند؟ در گذشته ترازوهای ساده تنها وزن شما را به یک واحد وزنی و یا دو مورد از آن نمایش می دادند. اما امروزه با ترازو های هوشمند شما می توانید نه تنها وزن خود را اندازه بگیرید، بلکه شاخص توده بدنی، میزان عضلات، میزان آب بدن، میزان پروتئین و … را نیز چک نمایید. این قابلیت ها هستند که یک ترازو را به نوع هوشمندش تبدیل می کنند!

این ترازوی هوشمند شیائومی تمامی اطلاعات گفته شده فوق را در اپلیکیشن Mi Fit به شما نشان می دهد. این اپلیکیشن در تمامی نسخه گوشی های همراه اندروید و آی او اس قابل اجرا است. با نصب این اپلیکیشن و اتصال آن به این دستگاه، شما می توانید هشتاد درصد اطلاعات درباره بدن خود را در این برنامه تماشا کنید. بیست درصد دیگر که شامل وزن شما به پوند و کیلوگرم است، روی ترازو به صورت ال ای دی به شما نمایش داده می شود. این ترازو با 4 باتری کار می کند و دقت سنجش آن 50 گرم است. همچنین سیستم خاموشی خودکار دارد.

سخن آخر

این ترازوی هوشمند دارای ویژگی ها و قابلیت هایی بسیار جذاب است. با آن می توانید میزان تراکم استخوان خود و میزان چربی موجود و متابولیسم پایه بدنتان را اندازه بگیرید. همچنین سن فیزیولوژی بدن شما را نیز تخمین می زند. این ترازو از هر نظر برای کسی که به سلامتی خود اهمیت می دهد مناسب است. امیدواریم مطالعه مقاله معرفی ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Composition-Scale2 برای شما مفید بوده باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.