دوربین مداربسته تحت شبکه مدل imilab c20
معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه مدل imilab c20

دوربین مداربسته تحت شبکه imilab c20 – دوربین های مداربسته از ساخته های مفید بشر هستند که موجب بر آورده شدن یکی از اصلی ترین نیاز های انسان شده است. یعنی امنیت! امنیت و آرامس خاطر از خواسته های اصلی بشر در محافظت از خودش، اطرافیانش و اموالش هستند. با ساخت این مدل دوربین ها برای مراقبت و نگهبانی، باز هم تکنولوژی و پیشرفت آن به کمک انسان آمده است تا کار ها را ساده تر کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل imilab c20 از مدل های جدید این دوربین های مداربسته است که از ویژگی های برجسته و کارآمدی برخوردار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره این دوربین مداربسته تحت شبکه برای شما توضیح دهیم و به نقد و بررسی مشخصات آن بپردازیم. پس اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید یا در خرید آن شک دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دوربین مداربسته هوشمند imilab c20

دوربین هوشمند imilab c20 ویژگی ها و کاربرد های بسیاری دارد. این ویژگی های جذاب و جالب سبب موفقیت این مدل و برند تولید کننده آن یعنی شیائومی شده است. شرکت تولید کننده این دوربین مداربسته -شیائومی- با تولید این محصول موفق طرفداران زیادی به دست آورده است و عده بسیاری از خریداران را راضی کرده است. این محصول برای نظارت و نگهبانی از محوطه های داخلی طراحی شده است. یعنی ساختار آن به گونه ای است که تحت پوشش سقف ها کاربرد دارد. در ادامه از ویژگی های ظاهری این محصول می گوییم.

مشخصات ظاهری دوربین مداربسته imilab c20

رنگ این محصول سفید می باشد که به خوبی می توان آن را جنب دیوارهای سفید نصب کرد و از کمتر به چشم آمدن آن بهره برد. ارتفاع این دوربین مداربسته 112 میلی متر می باشد که این ابعاد کوچک و مناسبی برای این دوربین مداربسته هوشمند با کارایی بالا می باشد. جمع و جور بودن ساختار و طراحی به این دوربین جلوه ای زیبا بخشیده است. وزن آن نیز چیزی حدود 260 گرم است و این مشخصه باعث می شود که به خوبی در بلندی نصب شود . هیچ خطر سقوطی نیز نداشته باشد. جنس پلاستیکی بدنه آن نیز در وزن کم و سبک آن بی تاثیر نبوده است.

از جمله ویژگی های دیگر این دوربین مداربسته، بی سیم بودن آن است. یعنی نیازی نیست که در نصب آن یک سیم را نیز جاساز کنید و به دنبال راهی برای اتصال آن به مانیتور یا وسایل دیگر باشید. در ساخت این محصول هم اسپیکر و هم میکروفن به کار گرفته شده است که سبب بالا رفتن سطح ساختاری این دوربین مداربسته شده است.

از دیگر نکاتی که لازم است گفته شود، اطلاع درباره لوازمی است که با خرید این محصول به شما ارائه می شود. از شرکت تولیدی این دوربین، یک کابل میکرو یو اس بی با طول 2 متر، ابزارآلات اتصال به سقف و دیوار، دو عدد پیچ و رول پلاک و همچنین دفترچه راهنما به همراه دوربین مداربسته به شما ارائه می شود. این وسایل همراه برای نصب و به کارگیری این دوربین لازم هستند.

چگونگی نصب و کاربرد این دوربین مداربسته

طراحان شرکت شیائومی این دوربین مداربسته را به نوعی طراحی کرده اند که قابل نصب بر روی سقف ها و دیوار ها باشد. همان طور که گفته شد وسایل نصب به همراه این محصول به شما ارائه داده می شود و شما می توانید هنگام نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خود از آنان استفاده کنید. البته نکته ای که لازم است دوباره ذکر شود این است که شیائومی این محصول را برای استفاده محوطه های داخلی ساخته است و نمی توان از آن برای محیط هایی با سقف باز استفاده کرد. شما نیز می توانید از این محصول در دفتر کار، انبارهای سربسته و خانه استفاده کنید.

ساختار جمع و جور و بدون سیم سبب نصب آسان و راحت تر این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار شده است. شاید بپرسید که اگر سیم ندارد پس اتصال آن چگونه است. ما به شما توضیح می دهیم که این محصول از طریق Wi-Fi ارتباط برقرار می کند و به سایر تجهیزات وصل می شود. مشخصه این اتصال نیز از نوع IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz می باشد. بدین صورت شما می توانید این دوربین را نصب کرده و برای محافظت و نگهبانی از اموال خود به کار بگیرید.

ویژگی های ساختاری و هوشمند این دوربین مداربسته

توانایی در چرخش Tilt و Pan از مشخصه های این محصول در گردش هستند. همچنین قابلیت بزرگ نمایی و دید در شب نیز کامل کننده سطح بالای ضبط تصویر می باشد. درباره کیفیت تصویر می توان گفت که کیفیت تصویر 1080p یک تصویر کاملا واضح و مشخص به ما می دهد و همچنین رزولوشن تصویر نیز در این دوربین بالاست. به علاوه این محصول دارای حسگر تصویری از نوع CMOS می باشد.

با توانایی ضبط صدا و همچنین وجود اسپیکر و میکروفن در ساخت این دوربین، شما می توانید هم صدای محیط را به صورت زنده بشنوید و هم در همان حالت با محیط از طریق صدای خود ارتباط برقرار کنید. این ویژگی برای زمان هایی که دوربین مداربسته را برای اتاق کودک، سالمند و یا کارکنان می خواهید، مناسب است. همچنین این دوربین قابلیت این را دارد که با تنظیم شما به هنگام شنیدن صداهای خاص مثل صدای گریه نوزاد به شما اطلاع دهد.

سخن آخر

شما می توانید یک کارت حافظه تا ظرفیت 64 گیگابایت در این دوربین قرار دهید و به ضبط و بازبینی تصاویر بپردازید. سنسورها و حسگر های هوشمند و پیشرفته این دوربین مداربسته به شما آرامش خاطر و اطمینان از خرید این دوربین را می دهند.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.