ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air XPAW001
معرفی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air XPAW001

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air XPAW001 – ساعت های هوشمند یک فناوری ساخته دست انسان هستند که با توانایی ها و قابلیت های بسیارشان، انسان ها را در هماهنگ شدن با زندگی پیشرفته و پر سرعت امروزه یاری دادند. بشر با طراحی و ساخت ساعت هوشمند تاثیر زیادی بر سطح و چگونگی زندگی انسان ها گذاشته است. این مقاله مربوط به ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air XPAW001 می باشد. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی و معرفی مشخصات این ساعت بپردازیم.

اگر شما قصد خریدن این ساعت را دارید یا از خریدن آن مطمئن نیستید، خواندن این متن به شما در تصمیم گیری مناسب تر کمک می کند.

ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یک برند محبوب است که محصولات ارائه شده توسط آن خریداران و طرفداران زیادی داشته اند. شیائومی توانسته است با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولیداتش همه توجه ها را به سوی خود جلب کند و قابلیت رقابت با سایر برند های معتبر را داشته باشد. عده زیادی با تولید و ارائه این محصول به بازار، با دیدن مدل آن که Mibro است نمی دانستند این ساعت هوشمند تولید شده توسط کدام برند معتبر می باشد. زیرا Mibro یک زیر برند از برند معروف و محبوب شیائومی است. این محصول به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است و با ویژگی های جالب ظاهری خود، ورودی قدرتمند به بازار جهانی داشته است. در ادامه این ویژگی ها را برای شما شرح می دهیم.

ویژگی های ظاهری ساعت هوشمند Mibro Air XPAW001

با دیدن این ساعت هوشمند همه بینندگان حس می کنند که این یک ساعت کلاسیک است. زیرا ظاهر آن عینا مانند ساعت هایی است که زمان را نشان می دهند. صفحه دایره ای با حکاکی های آن و قفل سگکی سبب شده است که چنین حسی به بینندگان منتقل شود. این ویژگی از جذابیت های خاص و جالب این ساعت هوشمند است و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است. این محصول با این طراحی اش مورد علاقه کسانی قرار گرفته که به طرح کلاسیک علاقه دارند اما به دنبال خدمات تکنولوژیکی پیشرفته برای کنترل بهتر بر شرایط نیز هستند.

از ویژگی های جالب دیگر این ساعت در صفحه نمایش، کم بودن نسبت حاشیه نمایشگر به صفحه آن است. کاهش اندازه حاشیه باعث شده است که صفحه نمایشگر بزرگتری برای کنترل و نمایش اطلاعات وجود داشته باشد. این قابلیت بر کیفیت این محصول افزوده است. این بدنه، جنسی از آلومینیوم دارد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. در عین حال وزن آن زیاد نیست و شما را آزار نمی دهد.

بند آن از جنس سیلیکون می باشد و همین جنس بند به آن توانایی خم شدن، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ضربات را می دهد. بند ها به رنگ مشکی و خاکستری تولید شده اند و ترکیب آنان با صفحه نمایشگر آلومینیومی جلوه ای زیبا پدید آورده است. نوع قفل این ساعت سگکی است. قفل سگکی سال هاست که توسط انسان مورد استفاده قرار می گیرد و از بهترین انواع قفل های ساعت است. در آن قابلیت ها تنظیم اندازه مچ دست، باز کردن و بستن آسان و همچنین امنیت وجود دارد.

کاربرد این ساعت هوشمند

تقریبا همه می توانند از این ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک و ساختار هوشمندش استفاده کنند. ظاهر اسپرت آن برای زنان و مردان مناسب است و به خوبی در دست هر کدام خودنمایی می کند. برای ورزشکاران از بهترین انتخاب هاست زیرا ویژگی های برجسته این ساعت هوشمند اکثرا شامل ورزشکاران با عادت های جسمی و فیزیکی می شود. همان طور که گفته شد طراحی این ساعت هوشمند به شکل کلاسیک است. به همین دلیل شما از این ساعت نه فقط در هنگام ورزش و یا در طول روز (به صورت روزمره) بلکه به صورت رسمی نیز می توانید بهره ببرید.

خدمات و قابلیت هایی برای ورزشکاران در این ساعت هوشمند

این ساعت با طراحی متخصصانه اش، از 12 فعالیت ورزشی برای ورزشکاران پشتیبانی می کند. ورزشکاران می توانند با قرار دادن مود این دستگاه بر روی هر کدام از ورزش های دلخواه خود، ابزار های اندازه گیری و کنترل کننده برای همان ورزش را در اختیار بگیرند. داشتن یک شمارشگر حقیقتا در روند ورزش مفید و موثر است. این فعالیت های پشتیبانی شده شامل یوگا، پیاده روی، دویدن، فوتبال، تنیس، بدمینتون، بسکتبال، تردمیل و … می شود.

همچنین وجود سنسورهای پایش وضعیت به صورت 24 ساعته در این ساعت هوشمند آن را برای تمامی افراد کاربردی و مناسب می کند. سنسور PPG در این محصول به صورت شبانه روزی وضعیت بدن را کنترل می کند و در صورت بروز اختلال، هشدار می دهد تا شما به بدن خود توجه داشته باشید. با Gravity Sensor نیز شما می توانید به هر طرف که صفحه را می چرخانید، اطلاعات را به همان جهت داشته باشید.

ویژگی های ساختاری این ساعت هوشمند

باتری این ساعت هوشمند ظرفیت 200 میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند در صورت استفاده متداوم از این ساعت، تا 10 شبانه روز روشن بماند. در صورت استفاده استندبای نیز تا 25 شبانه روز می توانید از آن انتظار فعالیت داشته باشید. این محصول از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به فناوری های اندروید و آی او اس را دارد. در نمایش اطلاعات نیز تنها از زبان های انگلیسی و چینی پشتیبانی می کند.

به طور کل این ساعت هوشمند از ویژگی های برجسته زیادی برخوردار است و کاربرد بسیاری در زندگی انسان ها دارد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.