ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 LS04
معرفی ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 LS04

ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 LS04 – انسان در طول تاریخ با استفاده از خلاقیت، قدرت، توانایی و منابعش ابزار هایی ساخته که زندگی اش را آسان تر کند و سبک زندگی او را آسان تر نماید. این ابزار در طی سالیان تغییرات زیادی کردند که پیشرفت همیشه ویژگی سرآمد همه شان بوده است. مخصوصا با اختراع فناوری های کامپیوتری و به روزآوری ساعتی اطلاعات و تکنولوژی ها، این ساختن ابزار آسان سازی و پیشرفت سرعت گرفته است. یکی از این ابزار های آسان سازی تولید شده توسط انسان که مورد اقبال و توجه عده زیادی نیز قرار گرفته است، ساعت هوشمند است.

ساعت های هوشمند نیز در طبقه بندی، انواع متفاوتی دارند که از نظر سطح توانایی و به روز بودن اطلاعاتشان طبقه بندی می شوند. یکی از این ساعت های هوشمند، ساعت هوشمند هایلو مدل RS3 LS04 می باشد. ما در این مقاله قصد داریم برای آشنایی شما با این محصول به توضیح و بررسی مشخصات این ساعت هوشمند بپردازیم. پس اگر شما به دنبال خریدن این ساعت اما با مقداری شک هستید، و یا در جستجوی یک محصول خوب برای داشتن یک ساعت هوشمند می باشید، مطالعه این مقاله برای شما مناسب است.

درباره ساعت هوشمند هایلو RS3 LS04

این ساعت مچی هوشمند، توسط یک برند که تولید کننده محصولات با کیفیت است یعنی هایلو تولید شده است. علاوه بر این، ای جهتی دیگر نیز می توان به معرفی این ساعت پرداخت. از آن جا که هایلو زیر شاخه شرکت شیائومی می باشد، می توان به خوبی گفت که این ساعت هوشمند تولید شده توسط شرکت معتبر شیائومی که طرفداران بسیاری نیز دارد می باشد. هایلو در طراحی این محصول موارد جزئی و ظریفی را رعایت کرده است که این ویژگی ها نیز سبب محبوبیت این ساعت جذاب شده است. در ادامه به معرفی ویژگی های ظاهری این ساعت هوشمند می پردازیم. پس با ما باشید و این مطلب را از دست ندهید.

مشخصات ظاهری این ساعت هوشمند

طراحی

طراحی زیبا و شیک صفحه نمایش این ساعت اولین چیزی است که در آن نظر ها را به سوی خود جلب می کند. شکل دایره ای و حلقه های طلایی موجود در صفحه در ترکیب با رنگ مشکی بدنه یک طرح بسیار زیبا و دوست داشتنی را به وجود آورده اند. همین ترکیب سبب شده است که این ساعت هوشمند نه تنها مناسب برای ورزش ها و فعالیت های روزمره، بلکه برای جلسات مهم و فعالیت های کاری نیز مناسب باشد. به طور کل می توان گفت که طراحی شیک و خاص این ساعت آن را برای عده زیادی که برای ساعت هوشمند به دنبال مدلی کمتر اسپورت بودند مناسب کند.

علاوه بر طراحی، می توان به خوبی درباره کیفیت ساخت این ساعت از برند هایلو توضیح داد. حتی با تماشای این محصول نیز پی بردن به کیفیت بالا و طراحی و خوش ساختی آن ممکن است. منابع استفاده شده در ساخت آن نیز از جنسی است که ایجاد حساسیت نکند و مورد آزار خریدار واقع نشود. همچنین یک ویژگی دیگر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شد تا استفاده از آن راحت تر بشود و آن وزن آن بود. وزن 46 گرمی محصولی که از جنس آلومینیوم می باشد از مواردی است که کمپانی سازنده به آن دقت کرده است تا محصولی که تولید می کند در نوع خودش بهترین باشد.

صفحه نمایش

بیایید به صورت تخصصی تر درباره صفحه نمایش این محصول که قسمتی بسیار مهم است صحبت کنیم. اندازه آین قابل دایره ای 51 میلی متر است و دو پیچ برای تنظیم در دو طرفش دارد. بند های این محصول نیز مرغوب هستند و می توان از طول عمر بالای آنان مطمئن بود. جنس آنان از نوع سیلیکون است و این سبب شده که به انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و هیچ گاه پاره نشود. قفلی که برای بستن این ساعت هوشمند به کار گرفته شد، قفلی است که سالیان سال از آن برای بستن ساعت ها استفاده می شده و کارایی خود را به خوبی نشان داده است.

قفل سگکی که هم قابلیت بستن و باز کردن آن آسان است و هم می توان آن را با هر اندازه مچ دست هماهنگ کرد. به علاوه، امنیت این نوع قفل نیز بالاست. طرز طراحی و ساخت این محصول سبب شده است که برای هر دو گروه خانم ها و آقایان مناسب باشد. همین ویژگی نیز باعث فروش بالای این محصول شده است.

ویژگی های ساختاری ساعت هوشمند هایلو RS3 LS04

صفحه نمایشگر این ساعت هوشمند، لمسی و رنگی است و کیفیتی بسیار بالا در پخش دارد. اندازه آن 1.2 اینچ است و از فناوری AMOLED پشتیبانی می کند. نمی توان در این ساعت سیم کارتی جای گذاری کرد اما بر خلاف بیشتر ساعت های هوشمند، از فناوری جی پی اس برخوردار است. از سیستم عامل های اندروید و آی او از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند و با آن می توان علاوه بر کنترل بر سلامت جسمی، پخش موسیقی را نیز کنترل کرد.

از نظر ورزشی و سلامتی، دارای حسگر پایش سطح اکسیژن خون نیست اما شمارشگر ضربان قلب و ستاب سنج دارد. تعداد حالت های ورزشی در این محصول به 14 حالت می رسد که با انتخاب آنان می توانید اطلاعات مناسبی متناسب با ورزشی که انجام می دهیم به دست بیاورید و بر روی سلامت خود کنترل داشته باشید. همچنین این ساعت با حسگر هایش می تواند وضعیت شما را کنترل کند و در صورت کم تحرکی به شما هشدار بدهد. می تواند وضعیت خواب شما را پایش کند و در صورت نیاز تمرین های تنفسی بدهد.

علاوه بر تمامی این موارد، این ساعت هوشمند از یک باتری قدرتمند نیز برخوردار است که با آن می توانید تا 21 روز بدون نیاز به شارژ کردن مجدد از آن استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.