مچ بند هوشمند Honor band 6
معرفی مچ بند هوشمند Honor band 6

مچ بند هوشمند Honor band 6 – در سال های گذشته سرعت پیشرفت تکنولوژی و علم، زندگی انسان را دستخوش تغییرات زیادی کرده است و برای این که انسان بتواند با این تغییرات کنار بیاید، باز هم تکنولوژی دست به کار شده است. یکی از وسایلی که ساخته شد تا انسان بتواند به کمک آن با تکنولوژی روز هماهنگ شود و استفاده خوب و درست از آن را یاد بگیرد، مچ بند هوشمند است. مچ بند های هوشمند ساخته شده اند تا انسان به کمک آنان بتواند کنترل بهتری بر کارهای خود و زندگی اش داشته باشد.

تحلیلی گذرا بر Honor band 6

طراحان شرکت Honor در طراحی و ساخت این مچ بند هوشمند سعی کرده اند که تمامی مشکلات مدل قبلی را از بین ببرند تا مچ بند هوشمند Honor band 6 بهترین باشد. نقص و مشکل بزرگی در مدل قبلی یعنی Honor band 5 وجود نداشت اما چند ویژگی بود که با بهبود یافتن آنان، Honor band 6 تبدیل به یکی از بهترین مچ بند های هوشمند شد.

در ادامه می خواهیم به نقد و بررسی این مچ بند هوشمند بپردازیم و کارایی آن را تحلیل کنیم. اگر شما نیز از این مچ بند خوشتان آمده با ما باشید.

چگونگی طراحی و ساخت در ظاهر

تغییرات صفحه نمایش :

تغییرات صفحه نمایش این مچ بند هوشمند از بهترین تغییرات و بهترین به روزآوری ها در مقایسه با مدل قبلی است. در مدل Honor band 6، صفحه نمایش کمی بزرگتر شده است و همچنین حاشیه و مرز میان صفحه نمایشگر و بند مچ بند هوشمند بسیار کم شده است. این از ویژگی مثبت و خوب این مچ بند است زیرا به واسطه آن دسترسی راحت تری به مچ بند خود خواهید داشت و کار با آن بسیار آسان تر است.

رنگ ها :

این مچ بند هوشمند در رنگ های متفاوتی روانه بازار شده است که با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین آن را خریداری کنید. رنگ هایی که این مچ بند هوشمند با آنان ارائه شده است روشن و خاص می باشند و اصلا مثل مچ بند های دیگر رنگ های مشخص و واضح ندارند. از جمله رنگ هایی که این مچ بند هوشمند با آنان ارائه شده است می توان به طوسی، طوسی روشن، خاکستری، مشکی و صورتی روشن اشاره کرد.

بند ها :

بند های این مچ بند هوشمند از جنس سیلیکون هستند و به همین دلیل انعطاف بسیار بالا در کنار مقاومت در برابر ضربه و خراش را دارند. در هر حال می توان این بند را در صورت خراب شدن تعویض کرد اما فقط با بند خودش درست می شود و نمی توان بند دیگری بر این مچ بند هوشمند نصب کرد. بند این مچ بند هوشمند، قفلی از نوع سگکی ساده دارد.

با کمک این قفل ساده و قدیمی هر انسانی می تواند این محصول را برای خود ببندد و آن را روی دست خود تنظیم کند. گذاشتن و برداشتن این نوع قفل نیز آسان است و همچنین امنیت آن بالا می باشد.

صفحه نمایش این مچ بند هوشمند از نوع مستطیلی است و شکلی زیبا دارد. در بخش بعدی طراحی نرم افزاری و فناوری های به کار رفته در درون این محصول توضیح داده می شود.

طراحی داخلی و ویژگی های Honor band 6

صفحه نمایش :

صفحه نمایشگر این مچ بند هوشمند از فناوری AMOLED پشتیبانی می کند. به همین دلیل وضوح و شفافیت در این صفحه بالا می باشد و استفاده از آن برای انسان لذت بخش می شود. همچنین کیفیت بالای این صفحه در فناوری آمولد خلاصه نمی شود. بلکه به رزولوشن 194×368 نیز وابسته است.

این ویژگی یعنی کیفیت و شفافیت آن نیز بالا است. به علاوه؛ در هر اینچ از صفحه نمایش 1.47 اینچی این مچ بند هوشمند، 283 پیکسل وجود دارد که این به معنی وضوح بی اندازه و کارکردی دلنشین می باشد.

اتصال :

این مچ بند هوشمند نیز مثل نسخه قبلی خود از قابلیت جی پی اس و مکان یاب برخوردار نیست و متاسفانه نمی توانیم در شرایط سخت با کمک مچ بند هوشمند خود راه را پیدا کنیم. اما راه راحت اتصال این مچ بند هوشمند به تلفن های همراه پیشرفته شما، بلوتوث می باشد. شماره این بلوتوث 5 می باشد و اگر تلفن شما از این نسخه بلوتوث پشتیبانی می کند جای هیچ نگرانی نیست. شما هرگز قطعی نخواهید داشت مگر اینکه خودتان بلوتوث را قطع کنید.

از ویژگی های جذاب بلوتوث این برنامه، وصل شدن سریع می باشد که وقت شما را نمی گیرد. می توانید با این کار، پخش کننده موسیقی خود را با مچ بند روی دستتان کنترل کنید. باتری این مچ بند هوشمند قوی تر از باتری نسخه قبلی آن می باشد. باتری آن 180 میلی آمپر است پس ظرفیت بالاتری نسبت به آن دارد.

قابلیت ها و کارکردها

پردازش سلامت :

این مچ بند هوشمند غالبا کارکرد ورزشی و روزمره دارد. می توانید همیشه این مچ بند را به همراه خود داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که ابزاری به همراه دارید که مراقب سلامتی شماست. چنین ابزاری برای ورزشکاران شدیدا ضروری است. زیرا این مچ بند ها برنامه ها و خدمات بیشماری برای ورزشکاران دارند. شمارش ضربان قلب، کالری سوزانده شده؛ مسافت طی کرده، تعداد قدم ها، میزان اکسیژن مصرف شده و همچنین پردازش وضعیت خواب!

نمایش اطلاعات :

به علاوه، پایش وضعیت سلامتی جسمانی زنان نیز از ویژگی های جدید این مچ بند هوشمند می باشد. همچنین با وصل کردن این مچ بند به تلفن همراهتان؛ می توانید اعلان های پیام ها و هشدارهای متنی و شبکات مجازی خود را روی صفحه این مچ بند هوشمند داشنه باشید.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.