دوربین خودرو شیائومی 70mai Dash Cam 4K A800s
معرفی و مزایا دوربین خودرو

با توجه به اینکه امروزه همه زندگی ها به تجهیزات هوشمند مجهز شده اند. باید بتوانیم این تجهیزات را در هر زمینه ای برای حفظ امنیت و آسایش وارد زندگیمان کنیم. یکی از انواع این تجهیزات که بسیار برای زندگی لازم و ضروری است، دوربین خودرو می باشد که در انواع متنوعی طراحی شده است. برندهای زیادی در ساخت و تولید این دوربین هوشمند نقش دارند که می توانید ابتدا با این محصول آشنا شده و سپس برای تهیه آن به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

وجود دوربین خودرو به چه دردی می خورد؟

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که اغلب افراد زیادی که صاحبان خودرو هستند با آن روبرو می شوند، برخورد کردن اجسام و یا اصابت اتومبیل های دیگر به ماشین و موارد این چنینی است. این امر باعث می شود در برخی از موارد صدمات جدی به خودرو وارد شود. اما شرایط زمانی ناخوشایند می شود که مالک خودرو از عامل اصلی بروز این اتفاق بی اطلاع باشد. در این زمان، تنها استفاده از دوربین خودرو یا به اصطلاح Dash Cam می تواند به صاحبان خودرو کمک کند تا از عامل این اتفاق آگاه شوند. این دوربین به صورتی طراحی شده است که به راحتی می تواند در هر قسمتی از خودرو نصب شود و به ضبط و ذخیره تصاویر بپردازد.

این دوربین در واقع در برندهای مختلف برای ثبت کردن وقایع و حوادثی که در داخل و یا اطراف خودرو رخ می دهند طراحی و ساخته می شود و حتی در زمان خاموش بودن خودرو نیز کار می کند. دش کم در اصل یک ابزار کاربردی و بسیار مفید است که امنیت خودرو شما را به همراه دارد. این دوربین ها امکانات مهمی از جمله ضبط ویدیو زنده، ارتباط صوتی و تصویری دو طرفه، ارتباط با فضای ابری، ارتباط با کامپیوتر و مرورگرها و قابلیت ردیابی خودرو را فراهم می کنند. بنابراین می تواند به صورت آنلاین این اطلاعات را در اختیار مالک خودرو قرار دهد. این که این دوربین قادر به جلوگیری از بروز همه این اتفاقات نیست کاملا درست است. ولی می تواند آن ها را ثبت کند تا بتوان در زمان مناسب، عامل اصلی بروز این اتفاقات را پیدا کرد.

انواع دوربین های اتومبیل

همانطور که ذکر شد، برندهای زیادی به طراحی و تولید انواع دوربین مخصوص خودرو پرداخته اند. ولی این که بتوانید این دوربین را در یک کیفیت درجه یک و قابل اطمینان تهیه و خریداری کنید، شرط است. آسیاتل همیشه بهترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. پس به راحتی می توانید به این سایت مراجعه کرده و با انواع دوربین های خودرو آشنا شوید و آن ها را با توجه به نیاز خود تهیه و خریداری کنید.

دوربین شیائومی خودرو  70mai Lite  مدل Midrive D08

از انواع دوربین های خودرو می توان به طراحی به روز شیائومی اشاره کرد که از یک رزولوشن 1920 × 1080 بهره مند است و قابلیت دید در شب را فراهم می کند. این دوربین دارای زاویه دید 130 درجه می باشد و به راحتی می تواند به شناسایی ضربه و ضبط خودکار آن ها بپردازد. لنز به کار رفته در این دوربین از نوع دیافراگم f/2.0 است و در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، نور کافی و لازم را وارد دوربین می کند و باعث می شود تا تصاویر با کیفیت بالا ضبط شوند.

دوربین شیائومی خودرو 70mai Lite مدل Midrive D08

این دوربین از یک کابل بلند USB بهره برده است که می تواند به فندک ماشین متصل شود و در طول مسیر فیلم برداری را بدون ایجاد توقف و به صورت مداوم انجام دهد. دوربین شیائومی می لایت 70 از یک باتری قابل شارژ نیز برخوردار می باشد که در نوع لیتیوم پلیمری است و از طول عمر زیاد بهره برده است. میزان ظرفیتی که این باتری در اختیار شما قرار می دهد، 500 میلی آمپر خواهد بود.

دوربین شیائومی به صورتی طراحی شده است که می توانید کارت حافظه تا میزان 64 گیگابایت به آن اضافه کنید  و به ضبط فیلم و تصاویر بیشتری بپردازید. دوربین شیائومی در یک وزن سبک 300 گرمی تولید شده است که به راحتی در هر مکانی نصب می شود و جابجایی آسانی دارد. این دوربین نصب و راه اندازی ساده ای دارد و تنها با نصب اپلیکیشن مخصوصی که دارد، می توانید از آن استفاده کنید.

دوربین شیائومی خودرو Xiaomi Mi Dash Cam 1s  مدل MJXCJLY02BY

یکی دیگر از طراحی های دوربین اتومبیل که شیائومی بار دیگر طراحی و روانه بازار کرده است، می توان به مدل MJXCJLY02BY اشاره کرد که در بهترین کیفیت طراحی شده است. این دوربین در یک صفحه نمایش 3 اینچی، میزان عملکرد مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین به حسگر CMOS مجهز شده است و باعث ایجاد یک عملکرد بهتر در دوربین می شود.

کیفیت و رزولوشن در این طراحی بسیار بالا و درجه یک است و از یک ووح مناسب بهره مند است. کیفیتی که برای این دوربین در نظر گرفته شده است، از نوع HD می باشد. همچنین قابلیت این را دارد تا تصاویر را 10 برابر بزرگتر کند و این یک مهارت عالی در دوربین شیائومی مدل MJXCJLY02BY محسوب می شود. لنز دوربین شیائومی 120 تا 140 درجه می باشد که به راحتی فضای محیط بیرون را پوشش می دهد و از یک زاویه دید عالی بهره مند است.

بلندگو و میکروفن داخلی از دیگر قابلیت های این دوربین به حساب می آید که باعث می شود استفاده آسان تری بتوانید از آن داشته باشید. نصب دوربین شیائومی بسیار ساده و راحت است و می توانید آن را در یک کیفیت درجه یک برای حفظ خودرو خود تهیه و خریداری کنید.

دوربین شیائومی خودرو Xiaomi Mi Dash Cam 1s مدل MJXCJLY02BY

دوربین هوشمند اتومبیل شیائومی Mai Midrive D06 Smart Dash Cam 1s 70

دوربین هوشمند شیائومی در مدل Mai Midrive D06 Smart Dash Cam 1s 70 یکی دیگر از طراحی های با کیفیت است که از قابلیت های زیادی از جمله وای فای، ضبط فیلم با کیفیت فول اچ دی بهره مند است. همچنین قادر است از دستورات صوتی پیروی کند. این دوربین می تواند به وای فای متصل شده و به راحتی انواع فیلم و تصاویر ضبط شده را به گوشی موبایل شما منتقل کند.

دوربین شیائومی از دسته بهترین تولیدات این برند است که به کارت میکرو اس دی نیازی ندارد و مستقیم می تواند فیلم و تصاویر را به روی گوشی ذخیره کند. پس اگر خودرو به صورت ناگهانی تصادف کند، این دوربین با سنسور خود می تواند به صورت خودکار به ثبت تصاویر و فیلم برداری بپردازد. در این صورت تمامی صحنه ها و صداهای مربوطه در بالاترین کیفیت ضبط می شوند.

ویژگی های این دوربین

باتری که در این دوربین تعبیه شده است، از نوع 240 میلی آمپر در ساعت است که از دوام و ماندگاری بالایی بهره مند است. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به زاویه دید 130 درجه اشاره کرد که به شما امکان دیدی بازتر و جزئی تر در فیلم برداری و عکاسی را می دهد. این کار باعث جلوگیری از بروز حوادث می شود.

برای آنکه بتوانید این دوربین را راه اندازی کنید، به یک کارت حافظه با کلاس 10 نیاز دارید. این دقیقا همان کارت حافظه ای است که برای موبایل استفاده می شود و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. برای خریداری این دوربین بهتر است به سایت های مطرح مراجعه کنید.

دوربین فیلم برداری خودرو  سونتی می مدل Mal Dash Cam 4K + GPS A800S 70

از دیگر برندهای تولید کننده دوربین خودرو می توان به برند سونتی اشاره کرد که نمونه بی نظری از دوربین را روانه بازار کرده است. این دوربین یک طراحی خاص است که در دسته منحصر به فردترین سیستم های هوشمند خودرو قرار گرفته است. به این منظور از یک رزولوشن k4 تشکیل شده است و دارای دیافراگم F8.1  می باشد. این دوربین تمامی جزئیات در اطراف و جلوی خودرو را به راحتی می بیند.

همچنین می تواند به ضبط کردن آن ها به صورت دقیق و جزئی بپردازد. دوربین سونتی در یک صفحه نمایش 3 اینچی به راحتی در یک خودرو جا شده و نیاز به فضای اضافی ندارد. این دوربین هوشمند به ثبت تصاویر با کیفیت درجه یک بالا و بسیار شفاف می پردازد. از وضوح بسیار مناسب و فوق العاده ای بهره مند است. در واقع این وجود هفت لایه لنز است که باعث می شود نتیجه دریافتی عالی داشته باشید.

زاویه دید دوربین فیلم برداری خودرو  سونتی می

زاویه دید در این دوبین 140 درجه می باشد و می تواند تا 10 درصد به بزرگنمایی جزئیات و تصاویر بپردازد. این دوربین می تواند به صورت 24 ساعته به نظارت پارکینگ مشغول شود و به ضبط دو کاناله از جلو و عقب ماشین مجهز شده است. از همه مهمتر، می توان به این اشاره کرد که نگرانی شما را در شب نیز از بین می برد، چرا که به قابلیت دید در شب نیز مجهز شده است.

در صورت لرزش و برخورد ناگهانی خودرو، این دوربین به سرعت فعال شده و به ضبط کردن خودکار می پردازد. این محصول از سیستم کمک راننده پیشرفته بهره مند است که شامل هشدار خروج از خط، هشدار برخورد به جلو، داده های زمان واقعی و نشان دادن محل دقیق تصادف می باشد. با کمک نرم افزاری که به روی گوشی نصب می شود، می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

تایم لپس از دیگر قابلیت های دوربین سونتی است که نشان دهنده ضبط مداوم است. این قابلیت با سرعت فریم بر ثانیه انجام شده است. در حالت پارکینگ نیز می تواند هر 30 دقیقه به فشرده کردن ویدیو بپردازد تا فضای کمتری در کارت حافظه گرفته شود. ضبط حلقه ویژگی دیگری است که باعث می شود به بازنویسی مداوم فیلم های قدیمی بپردازد.

دوربین شیائومی خودرو mai Dash Cam 4K A800s + Rear Cam Set 70

از دسته تولیدات شیائومی می توان به دوربین شیائومی مدل mai Dash Cam 4K A800s + Rear Cam Set 70 اشاره کرد. این دوربین به ضبط تصاویر و ویدیوها با کیفیت k4می پردازد. به صورت 24 ساعته و در شب و روز کار می کند و تاریکی شب نمی تواند هیچ تصویری به روی وضوح تصویر این دوربین ایجاد کند. این دوربین یک کیفیت سینمایی را در تصاویر و فیلم های ضبط شده ایجاد می کند.

بهتر است بدانید که لنز شیشه ای این دوربین از هفت لایه تشکیل شده است که با کیفیت بالا و دیافراگم F1.8  می پردازد. دوربین پیش رو دارای سنسور IMX415 سونی می باشد. از بهترین ویژگی های این دوربین می توان به این اشاره کرد که دارای نظارت پارک خودرو است و می تواند به خوبی در تمامی محیط تسلط داشته باشد و همه جا را به خوبی رصد کند.

دوربین شیائومی خودرو mai Dash Cam 4K A800s + Rear Cam Set 70
 

 

مزایای استفاده از دوربین خودرو

با توجه به اینکه تصادفات زیادی امروزه رخ می دهند، استفاده از دوربین هوشمند خودرو به یکی از الزامات مهم تبدیل شده است. این دوربین از مزایای زیادی بهره مند است که می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • بهره مندی از سنسور لرزش که باعث می شود تمامی لحظات با بهترین کیفیت و بدون هیچ لرزشی ضبط شوند.
  • بهره مندی از سنسور ضبط خودکار که کار فیلم برداری را به صورت خودکار انجام می دهد. این سنسور بسیار حساس و قوی است و دوربین هایی که از این مزیت بهره مند هستند، در دسته بهترین دوربین ها قرار دارند.
  • قابلیت دید در شب این دوربین که دوربین به سنسور مادون قرمز مجهز شده است. این امر باعث می شود تصاویر در شب نیز با کیفیت مناسب ضبط شود. این قابلیت باعث می شود تا یک نور خوب در هوای تاریک ایجاد شود و دید در شب به خوبی فراهم شود.
  • بهره مندی از بهترین حافظه داخلی که از 64 تا 256 گیگ می باشد. این محصول به راحتی می تواند به ضبط تصاویر و ویدیوها بپردازد و این امکان را فراهم می کند تا فیلم برداری در لحظات حساس قطع نشود.
  • بهره مندی از قابلیت نصب رم که باعث می شود به راحتی بتوانید از حافظه خوبی بهره مند شوید.
  • بهره مندی از باتری قدرتمند که مقاومت بالایی دارد و باعث می شود دوربین به صورت 24 ساعته روشن باشد.
  • امکان تماشای آنلاین تصاویر که باعث می شود این تصاویر را در تلویزیون، لپ تاپ و … در اختیار داشته باشید.

با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با دوربین خودرو داده شد. می توانید این تجهیزات هوشمند را در کیفیت درجه یک و با مزایای مهم از سایت آسیاتل تهیه و خریداری کنید.