نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی
نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی

نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی

اگر برای حفظ کردن امنیت خودروهای خود به دنبال انواع دوربین های امنیتی هستید، دوربین های خودرو شیائومی از دسته به روزترین ها هستند که از کیفیت درجه یک ساخته شده اند. بهتر است که در ادامه با نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی آشنا شوید تا بتوانید امنیت خودرو خود را حفظ کنید.

نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی
نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی

شیائومی از برندهایی است که فعالیت چشم گیری را در سال 2010 آغاز کرد و از آن پس به بعد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. از جمله تولیدات هوشمند این برند می توان به دوربین های خودرو اشاره کرد که از قابلیت های درجه یک بهره مند هستند. این دسته از دوربین ها قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهند و از تنوع بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که امنیت یک بحث مهم محسوب می شود، این دوربین ها به صورت شبانه روزی می توانند از خودرو شما مراقبت کنند.

همانطور که می دانید تنها یک قفل فرمان ساده برای امنیت خودرو کافی نیست و بهتر است که به سراغ دوربین های خودرو بروید. این دوربین به صورت مدار بسته طراحی شده است که در داخل ماشین نصب می شود و به همه جهات تسلط دارد. این دوربین ها در ساختار خود از طراحی ADAS یا سامانه دستیار رانندگی پیشرفته بهره برده اند که داده های سرعت و فاصله با خودرو جلویی را مورد بررسی قرار می دهد.

نحوه استفاده از دوربین های ماشین شیائومی

بهتر است که به دلیل حفظ امنیت سرنشینان خودرو و خود ماشین با نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی آشنا شوید. در واقع نصب این دوربین  باعث کاهش میزان سرقت در خودرو می شود. به این ترتیب استفاده از آن به شدت توصیه می شود. نحوه راه اندازی و استفاده از این دوربین به این شکل است که آن به روی آینه نیز می توانید نصب کنید. بهتر است در ادامه با روش های استفاده از این دوربین آشنا شوید:

استفاده از دوربین خودرو شیائومی به وسیله متصل شدن به وای فای یا بلوتوث

نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی به این شکل است که آن ها به دلیل قابلیت متصل شدن به وای فای که دارند، می توانند به راحتی به گوشی موبایل شما وصل شوند. به  این صورت از طرق وای فای یا بلوتوث می توان آن ها را به گوشی موبایل متصل کرد و از وقایعی که اتفاق افتاده و دوربین ضبط کرده آگاه شد. با این اتصال می توانید به راحتی از داده های ذخیره شده در دوربین اطلاع کسب کنید. پس بهتر است بدانید که نحوه استفاده از این دوربین ها خیلی ساده است و به وسیله راه های ذکر شده می توانید به مدیریت فیلم  ها، اعمال تنظیم روی منو دوربین و حتی مشاهده مستقیم فیلم و تصاویر و انتقال آن ها بپردازید.

 استفاده از دوربین خودرو شیائومی به وسیله نصب اپلیکیشن

بهتر است بدانید که می توانید اپلیکیشن مخصوص دوربین را نیز به روی گوشی نصب کنید که باعث می شود تا حواث احتمالی به گوشی شما به صورت یک پیامک ارسال شوند و شما را در جریان اتفاقات قرار دهد.

استفاده از دوربین خودرو شیائومی به وسیله موقعیت یاب خودکار

با فعال کردن این قابلیت می توانید از امکانات این دوربین بهره مند شوید. به این صورت می توانید زمانی که خودرو شما ربوده شد، به ردیابی آن بپردازید. حتی ممکن است در مواقعی که تصادفی رخ می دهد مقصر را به راحتی مشخص کنید.

نحوه نصب کردن دوربین خودرو شیائومی

زمانی که قرار است با نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی آشنا شوید، بهتر است که ابتدا نصب آن را به درستی انجام دهید. به صورت کلی این دوربین ها به وسیله یک پایه مکنده و یا چسب مخصوص به روی داشبورد و شیشه ماشین می توان نصب کرد. این پایه ها و چسب ها به حدی قوی هستند که لازم نیست نگران افتادن دوربین باشید.

نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی
نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای امنیتی مهمی طراحی و ساخته شده اند که یکی از آن ها، دوربین های خودرو شیائومی می باشند. بنابراین بهتر است که برای حفظ امنیت خودرو و سرنشینان خودرو از انواع این دوربین ها استفاده کنید. این دوربین ها قابلیت های مهمی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید با آشنایی از نحوه استفاده از دوربین های خودرو شیائومی از آن ها بهره مند شوید.