راه اندازی دوربین مداربسته شیائومی 2K Pro
نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی 2K Pro MJSXJ06CM

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2K Pro یکی از انواع دوربین های تولیدی توسط برند شیائومی می باشد. یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با این دوربین وجود دارد، نحوه نصب و راه اندازی آن می باشد. در این مطلب از سایت آسیاتل قصد داریم که به نحوه ی نصب و راه اندازی دوربین مداربسته شیائومی 2K Pro بپردازیم.

راه اندازی دوربین امنیتی Mi Home بسیار ساده و آسان است. دوربین را می توان روی دیوار نصب کرد یا روی میز نیز قرار داد. خوشبختانه شیائومی صفحه اصلی، پیچ و درپوش پلاستیکی پیچ را برای نصب آن به دیوار در بسته بندی محصول به شما می دهد. هنگامی که دوربین امنیتی را در محل مورد نظر خود قرار می دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل USB را به دوربین وصل کرده و شارژر 10 واتی را وصل کنید. طول کابل USB به اندازه کافی تقریباً 2 متر است.

هنگامی که دوربین هوشمند را روشن می کنید، یک نشانگر LED را مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید دوربین روشن است و آماده جفت شدن است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Xiaomi Home را که در سیستم عامل های Android و iOS موجود است دانلود و نصب کنید. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که برای استفاده از برنامه، باید با یک حساب Mi وارد شوید.

راه اندازی دوربین مداربسته شیائومی 2K Pro
راه اندازی دوربین مداربسته شیائومی 2K Pro

پس از ورود به سیستم، موارد زیر باید انجام شود:

روی گزینه Add Device کلیک کنید و سپس گوشی را نزدیک دوربین قرار دهید.
شما باید یک دوربین فیلمبرداری را از گزینه انتخاب کنید. Mi 360 Home Security Camera 2K Pro را در لیست مشاهده می کنید، آن را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.
شبکه WiFi مورد نظر را انتخاب کرده و رمز عبور را وارد کنید. نکته خوب در اینجا این است که دوربین از WiFi دو بانده پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید آن را به هر دو باند 2.4Hz و 5Hz متصل کنید.

اکنون در تنظیمات WiFi ، hotspot دوربین را که chuangmi نامیده می شود انتخاب کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و دستگاه شما با موفقیت به برنامه Xiaomi Home اضافه می شود.
تکمیل تنظیمات کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. این زمان به ویژه برای کسانی که هیچ اطلاعات قبلی از راه اندازی دوربین هوشمند ندارند، بسیار مناسب است. امیدواریم که ارائه این مطلب از سایت آسیاتل برای شما مفید واقع شده باشد.

جهت خرید و تهیه ی دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی 2K Pro با امکانات گسترده کلیک نمایید.