راهنمای خرید دوربین های خودرو
دوربین های خودرو شیائومی

دوربین های خودرو شیائومی جزو موفق ترین تولیدات این برند محسوب می‌ شوند. که توانسته‌ اند در مدت زمان کوتاهی پس از تولید، خریداران زیادی داشته باشند.
این دوربین ها در مدل ها و انواع مختلفی تولید شده اند که هر یک از این موارد ممکن است ویژگی‌ های خاصی داشته باشند. اما برند شیائومی هدف مشترکی را برای تمام این دوربين های خودرو در نظر گرفته است. که این هدف مشترک، ایجاد یک رانندگی ایمن برای راننده ها می باشد.
این دوربین ها جزو دوربین های مداربسته هستند که جنبه نظارتی دارند و مانند یک نگهبان به خوبی از شما و خودروی شما محافظت می‌ کنند. تا در برابر تصادفات و حتی سرقت‌ ها دچار خسارت نشوید.
شما می توانید بر اساس ملاک های خود و بودجه‌ ای که در نظر دارید هر یک از مدل های دوربین های خودروی شیائومی را خریداری کنید. زیرا تنوع بالایی دارند.
اما پیشنهاد ما به شما این است که هیچ وقت این خرید را پشت گوش نیاندازید. و سعی کنید که حتماً سریع آن را انجام دهید. زیرا چنین خریدی قطعاً یک خرید فوق العاده با دوام و مناسب خواهد بود. که باعث افزایش کارایی و طول عمر ماشین شما می شود و از هر نظر یک خرید عالی به حساب می آید.
شاید در گذشته هوشمندسازی و خرید دوربین فقط مختص خانه ها و منازل و دفاتر کاری بود اما امروزه این هوشمندسازی گسترش زیادی پیدا کرده است و به ماشین ها و اتومبیل های و حتی سایر وسایل نقلیه هم سرایت کرده است که می توان از این دوربین های نظارتی برای این وسایل نقلیه استفاده کرد تا از بروز تصادفات جاده ای، سرقت های مختلف و… جلوگیری شود.

دوربین های خودرو شیائومی

کاربرد دوربین های خودرو شیائومی چیست؟

اگر بخواهیم به کاربرد دوربین های خودرو شیائومی بپردازیم باید به موارد زیادی اشاره داشته باشیم. زیرا این دوربین‌ ها بسیار کارآمد هستند.
ثبت تصادفات:
یکی از مهم ترین کاربرد هایی که این دوربین ها از خود ارائه می دهند ثبت تصادف می باشد. این کار باعث می شود تا بتوانید یک مدرک معتبر داشته باشید.
این دوربین ها با استفاده از G_Sensor تمام لحظات خودروی شما را در حال حرکت ثبت می کنند. البته این فرایند در حالت پارک خودرو هم اتفاق می‌ افتد تا وقتی که شما در ماشین حضور ندارید و تصادفی اتفاق میافتد فیلم آن ثبت شود و مدرک معتبری داشته باشید.
برای مثال تصور کنید که این دوربین را روی ماشین خود نصب کرده اید و خودرو شما در کنار خیابان پارک شده است. ناگهان یک ماشین به خودروی شما برخورد می کند و فرار می کند. چون شما در ماشین حضور ندارید اما دوربین شیائومی تمام ویژگی های خودرو مورد نظر از جمله پلاک، راننده، رنگ ماشین و… را ثبت می‌ کند و شما با دیدن این فیلم متوجه خواهید شد که چه کسی به خودروی شما زده است و می‌توانید از این مدرک معتبر برای دادخواهی استفاده کنید و زحمت زیادی برای پیدا کردن مقصر متحمل نخواهید شد.
زیرا همه چیز به صورت مستند و واضح در دوربین ثبت شده است. که می توانید این فیلم را به پلیس ارائه دهید. این مسئله مهم ترین کاربرد برای دوربین های خودرو شیائومی به حساب می‌ آید.

راهنمای پارک:

علاوه بر ثبت تصادفات و فیلم برداری از خودرو در حالت های مختلف دوربین های خودرو شیائومی یک راهنمای مناسب برای پاک هم به حساب می آیند. که این مسئله باعث می‌ شود افراد مبتدی که مهارت زیادی در رانندگی ندارند بتوانند با استفاده از یک دوربین هوشمند فرایند پارک را به خوبی انجام دهند. به خصوص پارک دوبل دشواری بسیار زیادی دارد و قطعاً با استفاده از دوربین خودرو شیائومی می توان یک پارک بدون نقص و عالی را تجربه کرد.
این موضوع باعث می‌ شود تا در هنگام پارک، خودروی شما دچار آسیب نشود و به خودروهای دیگر هم برخورد نکنید و یک پارک ایمن را تجربه کنید.
این پارک ایمن به مرور زمان باعث افزایش مهارت و قدرت شما در امر پارک کردن خواهد شد. به طوری که بعد از مدت زمان کوتاهی دیگر برای پارک درست احتیاج به دوربین خودرو نخواهید داشت.

زاویه دید گسترده:

زاویه ی دید دوربين های خودرو شیائومی بسیار گسترده است. البته این میزان از زاویه دید در دوربین های مختلف متفاوت است. اما به طور کلی اکثر این دوربین ها زاویه دید و میدان دید ۱۴۰ درجه دارند و می‌ توانند تصاویر را به صورت کامل به شما نشان دهند.
اما دوربین های مداربسته معمولی فقط تا ۹۰ درجه میدان دید دارند. این زاویه و میدان دید گسترده باعث می شود تا تمام جزئیات را هم به خوبی مشاهده کنید و در صورت بروز اتفاقات ناگوار برای خودروی شما،‌یک فیلم کامل تر و با جزئیات بیشتر داشته باشید.

دوربین های خودرو شیائومی1

ثبت لحظات زیبا:

درست است که دوربين های خودرو شیائومی جنبه نظارتی و مراقبتی دارند، اما علاوه بر این دارای کاربرد های مختلف دیگری نیز هستند. برای مثال می‌ توان از این دوربین ها برای ثبت لحظات زیبا در مسافرت ها و تفریحات مختلف هم استفاده کرد و شما می توانید لحظات بسیار زیبایی را با استفاده از این دوربین به ثبت برسانید و به یادگار داشته باشید.
پس کاربرد این دوربین فقط در زمینه ی امنیت خلاصه نمی‌ شود بلکه کاربرد گسترده ای دارد و شما با خرید هر یک از دوربین های خودرو شیائومی می توانید به صورت چند منظوره از آن استفاده داشته باشید.

زیبایی بصری:

دوربين های خودرو شیائومی با تمام کاربرد ها و ویژگی های مثبتی که دارند، یک زیبایی بصری خاص و جلوه منحصر به فرد به خودروی شما می بخشند. که این مسئله باعث می‌شود خودروی شما شیک و جذاب به نظر برسد. شما با خرید دوربین می توانیم یک جلوه ی لوکس را به اتومبیل خود ببخشید و از این جلوه ی لوکس نهایت لذت را ببرید.

نصب دوربین های خودرو شیائومی:

دوربین های خودرو شیائومی در قسمت های مختلف اتومبیل نصب می‌ شوند و محدودیتی ندارند. به طور کلی شما می توانید این دوربین را در قسمت های مختلف خودروی خود نصب کنید.
برای مثال روی داشبورد، روی آینه،‌جلوی راننده و پشت خودرو جزو بهترین نقاطی هستند که می توانید دوربین هوشمند شیائومی را در این نقاط نصب کنید. در واقع با توجه به میزان زاویه دید دوربینی که می خرید و ویژگی هایی که دوربین مورد نظر شما دارد، باید فرایند نصب را انجام دهید.
برخی از دوربین ها به همراه خود دارای دوربین عقب نیز هستند که این مسئله باعث می‌ شود فرایند نصب آسان تر و بهتر باشد و دوربین عقب در قسمت پشت خودرو نصب می شود و دوربین هوشمند اصلی هم در قسمت جلوی خودرو قرار می گیرد.

سیستم عامل سازگار با دوربين های خودرو شیائومی:

دوربین های خودرو شیائومی با سیستم‌ عامل‌ های مختلف سازگار هستند و در واقع هم می‌ توان آن‌ها را به صورت بی سیم به تلفن همراه آی او اس نصب کرد و هم قابلیت اتصال به تلفن همراه اندروید را دارا هستند. از این نظر دارندگان آیفون ios و اندروید محدودیتی ندارند و می‌ توانند از این دوربین استفاده کنند. با اتصال بی سیم دوربین خودرو شیائومی به تلفن همراه می توان تنظیمات مختلف مربوط به دوربین را بهتر و با سرعت بیشتری انجام داد.

سخن آخر:

اگر قصد خرید دوربین هوشمند شیائومی برای خودرو خود را دارید سعی کنید که این خرید را از یک مرجع معتبر مانند سایت آسیاتل انجام دهید، تا مطمئن باشید دوربینی که خریداری می کنید یک دوربین مرغوب و اورجینال می باشد. سایت آسیاتک انواع دوربین های خودرو شیائومی را با تنوع بالا و کیفیت فوق العاده مناسب برای تمام خریداران عرضه کرده است.