جارو برقی هوشمند شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P
معرفی جارو برقی هوشمند شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P

جارو برقی هوشمند شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P – جاروبرقی هوشمند یکی از ابزارهایی است که انسان آن را با کمک تکنولوژی و با هدف آسان شدن کارها و فعالیت های خودش ساخته است. این وسیله هوشمند یک محصول بسیار موفق در زمینه لوازم برقی خانگی می باشد که کارایی بالای آن و کیفیت رعایت شده در ساختش، آن را به محصولی پر فروش تبدیل کرده است.

جارو برقی هوشمند شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P نیز یکی ازانواع مدل های جاروبرقی هوشمند است که خوش ساخت بودن و کارایی فراوان از ویژگی های برجسته آن می باشد. این محصول نیز یک ابزار کمک کننده در تمیزی و زیبا بودن محیط خانه است که در این مقاله به شما معرفی می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید و یا در انتخاب آن شک کرده اید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مشخصات ظاهری جاروبرقی هوشمند

این سه چرخه دایره ای شکل؛ ظاهری بامزه و زیبا دارد. نوع آن رباتیک است و به صورت خودکار حرکت می کند و به جمع کردن زباله ها و خاکروبه ها از کف زمین می پردازد. وزن آن چیزی حدود 3.6 کیلوگرم است که برای ابعاد 350 میلی متری آن مناسب می باشد. ارتفاع آن نیز 94 میلی متر است. همان طور که می بینید این جاروبرقی هوشمند یک محصول نه چندان کوچک و نه چندان بزرگ و دست و پا گیر در محیط خانه می باشد.

رنگ هایی که برای ارائه این محصول انتخاب و ارائه شده اند، به گونه ای هستند که به راحتی با سایر اسباب خانه هماهنگ می شوند و نمود چندانی ندارد. در نتیجه بی آن که زیاد در معرض دید قرار بگیرند، کار خودشان را انجام می دهند. این جاروبرقی هوشمند دارای لوله تلسکوپی نیست. بلکه نحوه جمع آوری زباله ها در این محصول از زیر آن است. اندازه کابل برق این محصول به 5 متر نیز نمی رسد.

محتوای درون بسته

همراه این جاروبرقی هوشمند، یک عدد دفترچه راهنما برای چگونگی استفاده و تنظیم آن ارائه می شود. همچنین یک داکت شارژ و شارژر نیز درون بسته وجود دارند و با آنان می توانید جاروبرقی خود را شارژ نمایید. این جاروبرقی هوشمند دارای هیچ گونه سری جداگانه نیست اما یک سری مخصوص در زیر خود برای جمع کردن موهای کف زمین دارد.

ویژگی های ساختاری جاروبرقی شیائومی

توان این محصول کمتر از 1000 وات می باشد. مکش 33 واتی این جاروبرقی مورد قبول است و به خوبی از پس تمیز کردن سطوح بر می آید. از ویژگی های جذاب این جاروبرقی هوشمند نیز می توان به توانایی جذب مایعات در آن اشاره کرد. اندازه کوچک این جاروبرقی سبب شده است که توانایی فشرده سازی زباله ها را نداشته باشد. در عوض دارای فیلتر بهداشتی از نوع HEPA می باشد.

این جاروبرقی هوشمند بامزه، یک مخزن مخصوص زباله با گنجایش 0.56 لیتری دارد که اگر مخزن پر شود، دستگاه به صورت اتوماتیک نشانگرش را برای هشدار به شما به کار می اندازد. صدایی که این دستگاه از خودش تولید می کند، چیزی میان 65 تا 70 دسی بل است.

چگونگی عملکرد جاروبرقی هوشمند

از ویژگی های برجسته و جذاب این محصول، توانایی شستشو و تمیز کردن سطح در هنگام جارو کردن آن می باشد. اسین محصول می تواند این دو عمل را با هم به صورت هم زمان و یا جداگانه انجام بدهد. با این محصول، نگران وجود موانع بر روی زمین و مختل شدن کار جارو برقی نباشید. نوع ساخت این جاروبرقی هوشمند به گونه ای است که از موانع دو سانتی متری گذر می کند و به کار خود ادامه می دهد. با نصب اپلیکیشن Mi Home در تلفن همراهتان شما می توانید به راحتی به کنترل و مدیریت عملکرد این دستگاه بپردازید.

همچنین قابلیت تشخیص سایر سطوح از فرش را دارد و با قرار گرفتن بر روی فرش، از مکش بیشتری برای جذب زباله ها برخوردار می شود. علاوه بر این موارد، دارای 12 سنسور و حسگر برای جارو کردن و پاک کردن سطوح از آلودگی هاست. پس نتیجه کار آن بدون نقص می باشد. در تنظیمات این جارو برقی هوشمند می توانید اتاق ها را نام گذاری کنید تا برای آن مشخص باشد که کدام نواحی را باید تمیز کند. لازم به ذکر است که در این محصول نگران افتادن جاروبرقی هوشمند از بلندی یا رفتن آن به جاهای خطرناک نباشید. زیرا در تنظیمات خود قابلیت تشخیص پرتگاه ها و چنین نقاطی را دارد. همچنین می تواند به صورت مجازی در برنامه ریزی اش به دیوارکشی مجازی بپردازد.

سخن آخر

جاروبرقی هوشمند شیائومی، انتخابی مناسب برای تمیز کردن و جارو کشیدن تمامی سطوح محل زندگی می باشد. فیلترهای قوی و پیشرفته آن کمک می کنند که تمامی ذرات و غبار از کف تمیز شوند و مکش بالای آن نیز هیچ زباله ای بر کف باقی نمی گذارد. با یک بار شارژ کردن این دستگاه نیز، می توان تا حدود 150 دقیقه به استفاده از این سه چرخه دوست داشتنی پرداخت.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.