ساعت هوشمند آمازفیت cor2
معرفی ساعت هوشمند آمازفیت cor2

ساعت هوشمند آمازفیت cor2 – ساعت های هوشمند ابزاری هستند که برای ساده کردن زندگی و کمک کردن به انسان برای آسان کردن فعالیت ها و سرعت بخشیدن به آن ها ساخته شده اند. قابلیت هایی که یک ساعت هوشمند در اختیار انسان می گذارد به او کمک می کند که کنترل بهتری بر وضعیت سلامت خودش و همچنین بر محیط اطرافش داشته باشد.

ساعت های هوشمند اختراع خوبی هستند که همچنان محبوب اند و مورد استفاده افراد زیادی علی الخصوص ورزشکاران و تاجران پر مشغله هستند. یکی از ساعت های هوشمند پرکاربرد و با کیفیت که متعلق به برند آمازفیت و تولید شده توسط این شرکت موفق می باشد، ساعت هوشمند آمازفیت amazfit مدل cor2 است. که در این مقاله نیز به شرح و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. اگر شما نیز طرفدار این برند و این نسخه تولید شده توسط آن هستید، با ما همراه باشید.

طراحی جالب ساخت

این ساعت هوشمند تنها در یک رنگ تولید و روانه بازار شده است. گویا مهندسین و طراحان آمازفیت همین یک رنگ را برای این مدل مناسب دانسته اند و آن نیز سیاه می باشد. اما تطبیق رنگ سیاه با صفحه کنترل لمسی این محصول یک ترکیب جذاب و دوست داشتنی ساخته است که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند. از هیچ رنگ روشن و یا جیغ در ساخت ان استفاده نشده است اما زیبایی و کیفیت ساخت در ظاهر سبب مطرح شدن آن شده است.

جنس بندهای این ساعت از سیلیکون می باشد که همین سبب انعطاف آن در کنار مقاومت بالا گشته است. راهکاری که برای بستن این ساعت به دست برگزیده شده است سگک با قلاب می باشد. این راهکار قدیمی که امتحانش را چندین سال است پس داده و مورد قبول همگان بوده است، امروزه نیز در طراحی ساعت هایی که کارشان فقط نشان دادن زمان نیست به کار می رود. نکته دوستداشتنی در مورد این نوع قفل این است که می توان تنظیم کرد که ساعت دقیقا کجای مچ قرار بگیرد و از تکان خوردن آن جلوگیری کرد. (آمازفیت amazfit)

صفحه نمایشگر چه ویژگی هایی دارد؟

این ساعت هوشمند 32 گرمی، یک صفحه نمایشگر مستطیلی زیبا دارد. به طور کل دسترسی به اطلاعات، کنترل و کار کردن با صفحات گرد کار آسانی نیست و گفته می شود که ساعت های مستطیلی عملکرد بهتری در کنترل ارائه می کنند. البته این بستگی به علاقه استفاده کنندگان دارد. نسخه آمازفیت مدل cor2 صفحه نمایشگری با کیفیت پخش و وضوح بالا دارد. شفافیت آن برای دارندگان آن دوست داشتنی است و از کار کردن با آن لذت می برند. رنگ های استفاده شده برای نشان دادن اطلاعات در این مدل جذاب اند و کار با آن را ساده تر می کنند. بدنه ساعت از جنس فلز می باشد و کیفیت بالایی دارد. بر روی صفحه نمایشگر نیز از محافظ گوریلا گلس 3 استفاده شده تا از خراش و صدمه مصون بماند.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی این محصول به گونه ای است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. ساعت هوشمند آمازفیت مدل cor2 برای ورزشکاران توصیه می شود زیرا به همراه داشتن همیشگی محصولی که وضعیت جسم آنان را کنترل کند برایشان ضروری است. از این ساعت می توان در طول روز و حین کارهای روزمره و همان طور که گفته شد در هنگام انجام فعالیت های ورزشی استفاده کرد.

کاربردهای ساعت هوشمند آمازفیت cor2

حسگرها، سنسورها و فناوری های به کار رفته در تولید ساعت هوشمند آمازفیت amazfit کارایی بالایی در تشخیص سطح سلامت شما به آن بخشیده است. همچنین تکنولوژی بالا و هوش پیشرفته این محصول به آن قابلیت تجزیه و تحلیل و بررسی را می دهد. به عنوان مثال می تواند با اندازه گیری میزان خواب شما در طول زمان، درباره کیفیت خواب شما نظر بدهد و یک گزارش تحلیلی آماده کند. این گونه حواس شما به مراقبت از خودتان خواهد بود و با وجود این ساعت از خودتان غافل نخواهید شد.

به علاوه این ساعت هوشمند عملکرد دقیق تری در زمینه ورزش دارد. صفحه ای برای انتخاب نوع فعالیت در حال انجام دارد و با استفاده از همان انواع ویژگی های یک ورزش خاص را برای شما اندازه می گیرد. به عنوان مثال، تعداد قدم، میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب و … در ورزش پیاده روی شمارش خواهند شد. همچنین قابلیت ضد آب بودن به شما اجازه انجام ورزش های آبی با آن را می دهد.

کنترل هشدارها و پیام های اس ام اس و پیامرسان های دیگر نیز با این محصول ممکن است.

ویژگی های فنی

ساعت هوشمند آمازفیت amazfit از سیستم عامل های اندروید وios  پشتیبانی می کند و نحوه برقراری اتصال با آن از راه بلوتوث و NFC می باشد. در این محصول نمی توان سیم کارتی قرار داد و از ویژگی های آن استفاده کرد. همچنین از توانایی مکان یابی و GPS نیز برخوردار نیست. علاوه بر این موارد، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در آن وجود ندارد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.