ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2
معرفی ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2

این روزها ساعت های هوشمند با قابلیت های متعددی که دارند و خدماتی که به ما ارائه می دهند، طرفداران زیادی دارند و برای عده زیادی تبدیل به یک عضو جدایی ناپذیر از فعالیت و کارهای روزمره شان شده اند. ساعت هوشمند یک دستگاه است که چهره ظاهری آن برای تمامی ما آشناست و کسی نیست که آن را جدید بداند اما ویژگی های درونی و طراحی ساختاری آن، بی اندازه متفاوت و جالب است که به همین دلایل شاهد پیشرفت روز افزون قابلیت های آن و میزان استفاده آن در میان مردم هستیم. – ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2

تولیدات برند سامسونگ

برندهای متفاوتی در دنیا هستند که به تولید ساعت هوشمند می پردازند و هر کدام ویژگی خاص خود را نیز دارند. یکی از این برند ها سامسونگ است. سامسونگ که سابقه ای طولانی در تولید ابزارآلات هوشمند و پیشرفته دارد و در این زمینه ها نیز موفق عمل کرده است، مورد اعتماد افراد زیادی است و خرید از آن تجربه ای لذتبخش می باشد. سامسونگ در طراحی های زیبا و کیفیت رنگ ها و شفافیت آنان زبانزد است و خوش ساخت بودن و مقاومت بالا، از ویژگی های محصولاتش است. در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از تولیدات هوشمند و دوست داشتنی این شرکت بپردازیم :

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 یکی از محصولات کارآمد و پرکاربردی است که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. این محصول نسخه کامل تر ورژن قبلی خود می باشد و تمامی نقص های سری قبل در این مدل دیگر موجود نمی باشد. طراحی زیبای ساخت آن و حالت اسپرتش آن را برای آقایان و خانم ها مناسب کرده است و هر دو مدل قادر به استفاده از آن هستند. رنگ های جذاب دسته ها و جنس آنان که از پلاستیک می باشد استحکام و جذابیت خاصی به آن بخشیده اند. نوع قفل آن از نوع سگکی است و به آسانی باز و بسته می شود و استفاده از آن را به تجربه لذتبخشی تبدیل می کند.

مشخصات ظاهری

صفحه گرد آن از ویژگی هایی است که چهره ای اسپرت به آن بخشیده است و دسترسی آسان تری نیز به قابلیت های آن می دهد. صفحه آن 1.4 اینچ است و به طور کل 44 میلی متر طول دارد. طراحان برای ساخت این صفحه از آلومینیوم بهره گرفته اند و همین انتخاب، وزن سبک 26 گرمی را به آن بخشیده است. جنس رویه آن نیز از شیشه است و برای استحکام آن از محافظ گوریلا گلس استفاده شده است. این ساعت هوشمند قابلیت ضد آب دارد و همین ویژگی کیفیت آن و طول عمر آن را بالا برده است. این ساعت را طوری ساخته اند که برای استفاده روزمره، هنگام ورزش و انجام فعالیت های ورزشی و در مکان های رسمی مناسب باشد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2
ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2

مشخصات طراحی نرم افزاری

طراحی داخلی این ساعت و کیفیت ساختاری و قابلیت های آن، پیشرفته تر و کارآمدتر از کیفیت ظاهر آن می باشد. فناوری صفحه نمایش آن از نوع لمسی می باشد و حسگرهایی پیشرفته و سنسورهایی به روز برای تشخیص فعالیت های بدنی و جسمانی دارد تا کنترل این فعالیت ها در طول ساعات روز برای استفاده کننده ممکن باشد. در صفحه نمایش این محصول، انواع رنگ ها با شفافیتی بالا و وضوحی دوست داشتنی ظاهر می شوند و ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت پشتیبانی از انواع رنگ ها را دارد.  

نوع آن سوپر آمولد است و رزولوشن آن 360 در 360 پیکسل می باشد. طراحی آن به صورتی است که دسترسی آسانی به تمامی خدمات آن به ما می دهد. به عنوان مثال چینش اپلیکیشن ها در صفحه اصلی به شکلی است که با یک حرکت می توان اپ مورد نظر را انتخاب کرد. از مزایای این ساعت هوشمند، سازگاری بالای آن با تمامی دستگاه های دیگر سامسونگ می باشد و علاوه بر آن، می توان آن را با دیگر دستگاه هایی که اندروید 5.0 و بالاتر هستند هماهنگ کرد.

اتصالات این محصول

همچنین با نسخه های مشخص شده آیفون وIOS  نیز سازگاری دارد. رم 738 مگابایتی آن به خوبی از کارایی ها و حافظه داخلی 4 گیگابایتی آن پشتیبانی می کند. از طریق بلوتوث و وای فای می توان این دستگاه را به دستگاه های دیگر متصل کرد و بدین صورت نداشتن قابلیت پشتیبانی از سیم کارت در این محصول جبران می شود. این گونه که با بلوتوث می توان به مکالمه مستقیم پرداخت. این ساعت همچنین از یک باتری قدرتمند برخوردار است که قابلیت تعویض باتری سبب می شود دوام بیشتری داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.