مچ بند هوشمند honor band 5
معرفی مچ بند هوشمند honor band 5

مچ بند هوشمند honor band 5 – مچ بند هوشمند اختراعی بی نظیر و دوست داشتنی است که به کمک ما آمده است تا کنترل بهتری بر بدن خود و همچنین بر وقت و زمان خود داشته باشیم. بیشترین استفاده از مچ بند های هوشمند متعلق به ورزشکاران است. آنان به هنگام ورزش به چیزی احتیاج دارند که وضعیت سلامت بدن ایشان را کنترل کند و همچنین به آن ها امکان مدیریت کردن پیام ها و تماس ها را بدهد. همچنین استفاده از مچ بند های هوشمند برای افراد پر مشغله بسیار کمک کننده و مفید می باشد. یکی از این مچ بند های مفید، honor band 5 می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این مچ بند هوشمند بپردازیم.

طراحی خردمندانه

honor band 5 یکی از مچ بند های هوشمندی است که توسط شرکت آنر تولید شده است. این نسخه و تمام مدل هایش توانایی مقایسه و برابری با مچ بند های mi band را دارند. آنر این مچ بند ها را از شماره 1 ساخته و روانه بازار کرده است و قابلیت های آنان را به مرور در مدل ها و نسخه های بعدی افزایش می داده است. کارکرد ها و ویژگی های برجسته این نسخه از سری honor band و همچنین طراحی زیبا، به آن جلوه ای خاص بخشیده است.

شکل ظاهری این مچ بند

در بیشتر جاها به رنگ مشکی دیده می شود اما شرکت آنر این مچ بند هوشمند را در رنگ های متفاوتی مثل صورتی، آبی و سبزلجنی روانه بازار کرده است. دسته های این مچ بند دارای سوراخ هایی هستند که این به معنی سگکی بودن قلاب آنان می باشد. قلاب سگکی از قلاب های خوب و پرطرفدار برای یک ساعت یا مچ بند است زیرا باز نمی شود و برای هر سایز دستی مناسب است. از طرف دیگر می توان مشخص کرد که دوست داریم مچ بندمان کجای مچ ما بایستد و چقدر محکم یا چقدر شل باشد. از طرفی نیز دستبند سگکی طول عمر بالایی دارد.

جنس دسته های این ساعت از سیلیکون است. جنس سیلیکونی شکننده نیست و انعطاف زیادی نیز دارد. به همین دلیل از دسته های این ساعت و دوام آن ها می توانید مطمئن باشید.

حال بیایید در مورد صفحه نمایشگر که نقطه قدرت این مچ بند هوشمند است صحبت کنیم. شکل آن مستطیلی است و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. قابلیت کنترل لمسی دارد و حرکت انگشتان بر روی فرم مستطیلی آسان است. این صفحه از نوع OLED است و به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. همچنین به این خاطر است که از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار می باشد..

اندازه این صفحه نمایش 0.95 اینچ می باشد و رزولوشن آن نیز 120 × 240 است. روی این صفحه نمایشگر اطاعات مهمی برای شما و از پیام هایتان به نمایش گذاشته می شوند.

ویژگی های ساختاری 5 honor band

همان طور که گفته شد ویژگی های برجسته و پرکاربرد این مچ بند هوشمند آن را تبدیل به تولیدی پرطرفدار کرده است. از جمله این ویژگی ها، مناسب بودن کارایی های آن از هر جهت برای یک ورزشکار است. از ویژگی های دیگر، داشتن فناوری و تکنولوژی های کارآمد است که در ساخت آن به کار رفته اند. به عنوان مثال این مچ بند هوشمند سازگاری بسیار بالایی دارد و می تواند با تمامی گوشی های موبایل اندروید که نسخه 4.4 به بالا هستند اتصال پیدا کند. همچنین می تواند به آی او اس های مدل 9.0 و بالاتر متصل شود و از این جهت پیام های آنان را روی دست نمایش دهد.

این مچ بند هوشمند در برابر ضربه، غبار و آب مقاوم است و همین ویژگی های محفوظ دارنده طول عمر آن را بالا می برند. حال بیایید کمی درباره باتری این محصول صحبت کنیم. باتری این مچ بند هوشمند از نوع لیتیوم پلیمری است و در صورت استفاده به اندازه و استاندارد، 14 روز بدون شارژر دوام می آورد. در حالت استندبای نیز دوام آن 21 روز می باشد. ظرفیت باتری آن نیز 100 میلی آمپر است که قدرت به اندازه و مناسبی می باشد.

قابلیت ها و خدمات این مچ بند هوشمند

کاربرد مچ بند هوشمند honor band 5 روزمره و ورزشی می باشد و می تواند ضربان قلب شما، تعداد قدم ها، مسافتی که پشت سر گذاشتید، میزان کالری که سوزاندید و … را شمارش کند. همچنین مجهز به شتاب سنج و حسگر روشنایی و نور می باشد. لازم به ذکر است که می توان با مشخص کردن نوع ورزش، خدمات مخصوص به همان ورزش را در اختیار داشت. مثلا برای ورزش شنا می توان از قابلیت ضد آب این مچ بند هوشمند استفاده کرد.

این مچ بند هوشمند می تواند مراقب وضعیت خواب شما باشد. می توانید اهداف روزانه خود را در آن مشخص کنید و می توانید برای خود هشدار یا یادآور بگذارید. اتصال آن از طریق بلوتوث است و در صورت وصل شدن به گوشی هوآوی، از این مچ بند می توان به عنوان دکمه شاتر برای عکس گرفتن استفاده کرد. این مچ بند جی پی اس ندارد اما با توجه به قیمت و کارایی بالا، انتخاب خوبی برای ورزشکاران می باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.