مچ بند هوشمند mi band 5
معرفی مچ بند هوشمند mi band 5

مچ بند هوشمند یک محصول پرطرفدار می باشد که در این دنیای به روز و سرشار از تکنولوژی، به کمک انسان آمده است. برای کنترل ساده و صرفه جویی در مصرف وقت، استفاده از ساعت هوشمند توصیه می شود. افراد پر مشغله که وقت کافی برای رسیدگی به سلامت جسمانی خود ندارند، افرادی که برنامه های فراوانی دارد و مدیریت آن برایشان سخت است و ورزشکاران بهتر است از یک مچ بند هوشمند با کارایی بالا و پیشرفته مانند مچ بند هوشمند mi band 5 استفاده کنند.

در ادامه به معرفی ویژگی های این مچ بند محبوب خواهیم پرداخت. با ما باشید.

طراحی و ساخت

این مچ بند تولید شده توسط شرکت شیائومی است. شیائومی در تولید مچ بند های هوشمند خوش سابقه است و کیفیت محصولات او ثابت شده است. به همین دلیل اعتماد به این مچ بند هوشمند آسان می باشد. طراحان و مهندسین شرکت شیائومی از دقت عمل بالایی برخوردارند و این محصول را به گونه ای ساخته اند که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. به طوری که با یک مقایسه ساده قادر به تسخیص این مسئله خواهید بود. به عنوان مثال در طراحی این مچ بند، صفحه نمایش بزرگ تر از مدل قبلی است. همچنین از نظر تکنولوژی و فناوری به کار رفته نیز به روزرسانی هایی انجام شده است.

ویژگی های ظاهری

مچ بند هوشمند شیائومی مدل mi band 5 با رنگ مشکی خالص خود طرحی جالبو نمایی دوست داشتنی دارد. این مچ بند تنها با رنگ مشکی به بازار فروش ارائه شده است که این به معنی بهترین بودن این رنگ برای این محصول از نظر طراحان می باشد.

صفحه نمایش این مچ بند فرمی بیضی دارد و چیزی بین مستطیل و دایره می باشد. دسترسی به صفحه نمایشگر و لمس آیکون ها در این فرم آسان تر است. لمسی بودن کاربردی آن نیز از دیگر ویژگی هایش می باشد. بند های مشکی این مچ بند نیز از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند. جنس آنان از سلیکون می باشد و نوع قفل آنان، سگکی است. قفل سگکی از قفل هایی است که ماندگاری بالایی دارد و سوراخ های روی بند آن سبب می شود که شما بتوانید  آن را در هر حالتی که خودتان دوست دارید، تنظیم کنید.

حال وقت آن رسیده که به ویژگی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول بپردازیم.

ویژگی ها و فناوری های داخلی

صفحه نمایشگر و چگونگی نمایش اطلاعات در این محصول از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. پشتیبانی از فناوری آمولد سبب شده که آن، شفافیت و وضوح بالایی در پخش داشته باشد. شفافیت و وضوح نیز سبب تجربه دوستداشتنی شما از استفاده از این محصول می شود. رزولوشن 294 × 126  پیکسلی نیز گواه این ویژگی می باشد.

اندازه صفحه نمایش 1.1 اینچ است که نسبت به نسخه قبلی بزرگ تر شده است. در نتیجه کار کردن با آن و دیدن اطلاعات آن آسان تر است. در مورد باتری این محصول می توان گفت که از قدرت بالایی برخوردار است. نوع آن لیتیوم پلیمری است و 125 میلی آمپری می باشد.

این مچ بند هوشمند جی پی اس ندارد اما با بلوتوث، با سیستم های اندروید و آی او اس سازگار است. بدین ترتیب شما می توانید به راحتی به آن وصل شوید و پیام های خود را روی صفحه آن کنترل کنید. همچنین قابلیت رد کردن تماس های تلفنی نیز در این مچ بند هوشمند وجود دارد.

قابلیت های جزئی مچ بند هوشمند mi band 5

پیامک ها، اعلان های شبکه های اجتماعی که شما در آن فعالیت دارید، هشدار هایی درباره تماس ها و … در این مچ بند نمایش داده می شوند. همچنین در آن می توان موسیقی در حال پخش را کنترل کرد. ظرفیت رم این محصول 512 کیلوبایت است و نسخه بلوتوث آن 5 می باشد. حافظی داخلی نیز 16 مگابایت می باشد که به نسبت فعالیت هایی که ارائه می شوند؛ مناسب به نظر می رسد. دارای اپلیکیشن اختصاصی می باشد و 11 حالت برای فعالیت های متفاوت دارد.

کاربرد های این مچ بند

همان طور که گفته شد این مچ بند برای ورزشکاران مناسب است زیرا برای کنترل وضعیت جسمی و سلامت بدنی افراد برنامه ریزی شده است. این محصول داری حسگرهای شمارش ضربان قلب، ژیروسکوپ و فشار سنج است. می تواند وضعیت خواب شما را نیز بررسی کند و اگر مشکلی مشاهده کرد، به شما هشدار بدهد تا مراقب سلامت جسمی خود باشید. گام شمار دارد و در ورزش دو، علاوه بر اندازه گیری ضربان قلب و … ، می تواند گام های شما و میزان مسافت طی شده را بشمارد.

با این مچ بند می توان تمامی ورزش ها را انجام داد و از خدمات آن در زمینه بررسی های استاندارد بهره مند شد. مثلا این مچ بند هوشمند میزان کالری سوخته شده را نمایش می دهد و این یک ویژگی های کمک کننده به ورزشکاران می باشد. همچنین ضد آب است و این ویژگی دوام آن را بالا می برد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.