هندزفری بلوتوث وان مور مدل ComfoBuds Pro ES901
معرفی هندزفری بلوتوث وان مور مدل ComfoBuds Pro ES901

هندزفری بلوتوث وان مور مدل ComfoBuds Pro ES901 – همه ما تجربه استفاده از هندزفری هایی که سیم های بلند در هم گره خورده دارند را داریم. هندزفری های باسیم هم ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارند اما برای جبران ویژگی های منفی این هندزفری ها، هندزفری بلوتوثی ساخته و وارد بازار شد. این هندزفری ها مورد توجه عده بسیار زیادی قرار گرفتند و ویژگی های مثبت آنان تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی و فعالیت های انسان گذاشتند.

هندزفری بلوتوث سبب شد که هنگام فعالیت هایی که تحرک زیادی دارند و حمل سیم به اطراف آسان نیست، انسان از وسیله ای کاربردی تر و مناسب تر استفاده کند و تجربه بهتری داشته باشد. با این هندزفری ها می توان به راحتی از طریق فناوری بلوتوث به دستگاه هوشمندمان وصل شویم و به مکالمه یا شنیدن فایل های صوتی بپردازیم. هندزفری بلوتوث وان مور مدل ComfoBuds Pro ES901 یکی از مدل های هندزفری بلوتوثی ساخته شده توسط برند وان مور می باشد. در این مقاله سعی داریم به توضیح و بررسی مشخصات این محصول بپردازیم. پس اگر قصد خرید یک هندزفری بلوتوث خوب دارید یا در خرید این محصول شک کرده اید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود.

درباره شرکت سازنده هندزفری بلوتوث ComfoBuds Pro ES901

همان طور که گفته شد این هندزفری توسط شرکت وان مور ساخته شده است. وان مور یک شرکت چینی محبوب است که در زمینه تولید ابزاری مثل هدفون و هندزفری فعالیت دارد. این شرکت به دلیل تولد محصولاتی با کیفیت بسیار بالا، برای افرادی که دوستدار موسیقی و شنیدن آن با کیفیتی فوق العاده هستند، بی اندازه محبوب است. ارتقای ویژگی های مثبت و دوستداشتنی در محصولات این کمپانی در نسخه های جدید سبب توجه بیشتر خریداران و طرفداران به آن شده است. هندزفری بلوتوث ComfoBuds Pro ES901 از محصولاتی است که این شرکت تقریبا به تازگی ساخته و روانه بازار کرده است. در ادامه مقاله درباره ویژگی های ساختاری این محصول صحبت خواهیم کرد.

مشخصات ظاهری ComfoBuds Pro ES901

انتظاری که تقریبا همگی ما از یک هندزفری بلوتوث داریم، این است که به خوبی درون گوش جای بگیرد و به ما احساس راحتی بدهد. باید بگوییم که طراحی این هندزفری دقیقا به صورتی است که با انحنا های گوش انسان مطابق می شود و به درستی در گوش قرار می گیرد. این تناسب طراحی ساخت با گوش سبب راحتی استفاده از آن و همچنین ثابت ماندن آن در گوش می شود. در یک فعالیت ورزشی یا فیزیکی که احتمال سقوط هندزفری از گوش وجود دارد، این هندزفری طوری طراحی شده که در گوش می ماند و افتادن آن سبب آزار شما نمی شود. وزن کم در ساخت از جمله ویژگی های این نوع طراحی است.

مقاومت هندزفری بلوتوث وان مور

مقاوم بودن این محصول در برابر صدماتی که همیشه هندزفری ها و محصولاتی از این قبیل را تهدید می کنند، سبب موفقیت بیشتر آن شده است. این هندزفری را از جنس پلاستیک ABS ساخته اند تا مقابل ضربه ها و صدماتی که ممکن است به آن وارد شود، مقاومت کند. بدین صورت اگر هندزفری از دست شما سقوط کرد و بر زمین افتاد، نیازی نیست که نگران صدمه دیدن آن باشید.

علاوه بر آن مورد، معمولا این هندزفری ها در هنگام ورزش ها و فعالیت های حرکتی استفاده می شوند و به همین دلیل امکان خیس شدن آنان به دلیل باران یا رطوبت وجود دارد. همچنین این هندزفری در دو گوش انسان قرار می گیرد و احتمال مرطوب شدن از عرق وجود دارد. وان مور در ساخت این محصول این ویژگی را نیز قرار داده که در برابر این رطوبت ها نیز مقاوم باشد و کیفیتش را مقابل آنان از دست ندهد. پس از این جهت نیز نگرانی وجود ندارد.

مشخصات اتصال و کیفیت پخش

اگر قرار باشد وقت زیادی صرف اتصال هندزفری به دستگاه پخش کننده بشود، استفاده از هندزفری با سیم ارزنده تر است. برای همین در خرید هندزفری بلوتوث بهتر است دقت شود که سرعت اتصال آن بالا باشد. در این هندزفری به دلیل پشتیبانی از بلوتوث سری 5 و همچنین HPF، A2DP، AVRCP، وصل شدن به دستگاه هوشمند شما بسیار سریع و آسان خواهد بود. همچنین می توانید تا فاصله 10 متری از دستگاه خود باشید و همچنان از مزیت بلوتوث و اتصال بدون سیم لذت ببرید.

کیفیت پخش صدا نیز از موارد بسیار با اهمیت در ساخت و همچنین خرید یک هندزفری بلوتوث است. فناوری های به کار رفته در این هندزفری سبب شده اند که صدایی که از این محصول به گوش شما می رسد در بالا ترین حد کیفیت و وضوح باشد. قابلیت حذف نویز کمک می کند که شما در هر شرایطی (باد شدید، صداهای مزاحم بیرونی و …) به فایل صوتی خود گوش بدهید و از آن لذت ببرید. میکروفن های این محصول نیز کیفیت بالایی دارند که صدای شما را به خوبی و البته با حذف نویز اضافی می رساند.

به طور کل این مدل تولید شده توسط شرکت وان مور یک هندزفری بلوتوث با کیفیت و کارآمد می باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.