معرفی هندزفری بلوتوث
معرفی هندزفری بلوتوث

هندزفری از محصولاتی است که به محض اختراع مورد توجه قرار گرفت و نیاز عده بسیاری را برآورده کرد. در این مقاله ما سعی داریم به شما مدل پیشرفته و تکامل یافته هندزفری یعنی معرفی هندزفری بلوتوث بپردازیم.

در ساده ترین تعریف، هندزفری بلوتوث یک هندزفری بدون سیم است. همان طور که می دانید سیم هندزفری مورد رضایت اکثریت کاربران نیست و از گره خوردن آن همواره شکایت می شود، همچنین گیر کردن آن به اشیای مختلف و یا پارچه لباس به هنگام پیاده روی یا دویدن همیشه مشکل زا است. شنیدن موزیک با هندزفری با سیم و تحرک حین آن و انجام دادن کارها بسیار سخت است زیرا دستگاه پخش موسیقی نیز به آن وصل می باشد. علاوه بر این ها، مکالمه تلفنی از طریق این محصولات در یک روز پرمشغله کاری و یا حین مسافرت، طاقت فرساست.

در نتیجه هندزفری های با سیم برتری خود را به تمامی محصولات از همین قبیل از دست داده اند و به تدریج جای خود را به هندزفری های بلوتوث می دهند. البته لازم به ذکر است که برای کاربری های ساده هندزفری با سیم کفایت می کند اما قابلیت های بهتر و کیفیت بالاتر از آن هندزفری بلوتوث است.

کاربردهای هندزفری بلوتوث

با استفاده از این هندزفری ها شما رضایت کامل از خرید خود خواهید داشت و شرایطی بسیار خوب را تجربه می کنید. کار کردن و استفاده از این محصولات آسان است و این تکنولوژی دوست داشتنی با فناوری پیشرفته، حس خوبی به انسان می دهد. شما می توانید این هندزفری را در گوش خود بگذارید و به طور مثال تا شعاع 10 متر از وسیله پخش کننده یا متصل به هندزفری دور شوید. هنگام شنیدن موسیقی به راحتی می توانید گوشی موبایل خود را در جیب لباستان بگذارید و به دویدن و ورزش بپردازید. تصورش را بکنید که دستگاه هوشمندتان از شما دور باشد و شما در فاصله ای دورتر، با این محصول به مکالمه تلفنی بپردازید.

این ویژگی برای افرادی که شغل آن ها ایجاب می کند که مدام در تماس باشند و یا آنان که در وضعیتی شلوغ مجبور به رفت و آمد و همچنین پاسخ دادن به تلفن ها هستند، بسیار کمک کننده است. هندزفری های بلوتوثی برای کاربران بازی های کامپیوتری نیز محصولی پرطرفدار می باشد. به طور کل هندزفری بلوتوث محصولی مفید برای انسان های متقاضی تکنولوژی و فناوری آسان کننده است و تاثیر به سزایی بر بهتر شدن عملکرد آنان در موارد مورد نیاز داشته است.

معرفی هندزفری بلوتوث
معرفی هندزفری بلوتوث

انواع هندزفری بلوتوث

هندزفری های بلوتوثی شکلی متفاوت دارند. عده ای شامل دو سر هندزفری کوچک اند که داخل گوش قرار می گیرند و جا گیر می شوند، برای شارژ نیز باید آنان را درون محفظه مخصوصشان قرار داد تا دوباره بتوان از آنان استفاده کرد. اگر نگران افتادن آنان از گوش و یا وزن و اندازه آنان هستید جای هیچ نگرانی نیست. مهندسین آنان را کاملا مناسب شکل گوش انسان ها طراحی کرده اند و ضد سقوط بودن از ویژگی های یک هندزفری بلوتوث خوب است. همچنین وزن و اندازه این محصولات در کوچک ترین حد و مناسب ترین حجم آن است. به طوری که با گرم و میلی متر اندازه گیری می شود.

نوع دیگر هندزفری بلوتوث، نوع گردنی آن است. شکل آن بدین صورت است که مثل یک نیم دایره فلزی است و آن را دور گردن خود می گذارید. دو هندزفری کوچک با سیمی بسیار کوتاه در دوطرف آن است که اندازه آن به گوش های شما می رسد. شکل خاص ساخت این نوع هندزفری برای کسانی مناسب می باشد که در طول ساعت استفاده از آن، مدام آن را از گوش در آورده و دوباره در گوش خود می گذارند. این گونه استفاده راحت تری نیز دارند و هیچ گاه در جیب هایشان به دنبال هندزفری خود نمی گردند. برای افرادی که حافظی کمی نیز دارند و گم کردن وسایل کوچک از ویژگی های آن هاست، هندزفری بلوتوث گردنی گزینه مناسب تری می باشد.

ویژگی های هندزفری بلوتوث

حال که از نوع های این محصول گفتیم، به ویژگی های آنان می پردازیم. همان طور که گفته شد اتصال این هندزفری ها از راه بلوتوث است و از این جهت، محدودیتی در اتصال و استفاده از تلفن های همراه و پخش کننده ها وجود ندارد. بلوتوث یک فناوری اتصال است که اندروید وIOS  از آن پشتیبانی می کنند. در این محصولات، داشتن یک باتری قدرتمند و با دوام از ویژگی های اصلی و مهم است که در سنجش کیفیت و مقایسه میان انواع برند ها و مدل ها، ملاکی تعیین کننده می باشد.

هنگام خرید هندزفری بلوتوث دقت کنید که بنا به مصرف خود به چه قدر زمان نیاز دارید که این محصول شارژ خود را نگه دارد. و یا دقت کنید که چقدر زمان می برد تا هندزفری شما دوباره شارژ شود. کیفیت پخش و همچنین قابلیت انجام مکالمه دو طرفه و وضوح آن نیز از ویژگی هایی است که این هندزفری ها دارند و باید به آنان توجه شود. قابلیت مقاومت در برابر آب، عرق و رطوبت نیز از ویژگی های برجسته این محصولات می باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.