مقایسه مچ بند های mi band 6 و honor band 6
مقایسه مچ بند های mi band 6 و honor band 6

مقایسه مچ بند های mi band 6 و honor band 6 – مچ بند های هوشمند محصولاتی هستند که به نوعی در زندگی روزمره، برای انسان ها تبدیل به عصای دست شده اند و زندگی در دنیای فناوریو تکنولوژیک امروز با این تولیدات هوشمند آسان تر شده است. مچ بند های هوشمند رو به روز پیشرفت می کنند و در طول زمان نسخه های بهتری از آنان وارد بازار فروش می شود. این پیشرفت روز افزون به دلیل رقابت تنگاتنگی است که شرکت های تولید مچ بند هوشمند با یک دیگر دارند.

دو مورد از این شرکت ها، شیائومی، شرکت چینی تولید کننده سری می بند و همچنین شرکت آنر، که مدل اخیرش مچ بند های تولید شده از سری 1 تا 6 بوده است، هستند. پیش تر ما در مقاله هایی به توضیح و بررسی هر کدام از مدل های این دو شرکت در ساخت مچ بند هوشمند پرداخته بودیم تا با مطالعه آنان، خرید و انتخاب برای شما آسان تر شود. اما بعضی مواقع است که انتخاب میان دو مدل مختلف از دو برند گوناگون سخت می شود. در این گونه موارد، مطالعه مقاله مقایسه ای میان این دو، خالی از لطف نیست.

چرا مقایسه کردن محصولات مهم است؟

گاهی اوقات، محصولات تولید شده دارای قیمت های یکسان هستند و یا اختلاف قیمت میان محصولات ارائه شده، چشم گیر نیست. در چنین مواردی که ما می توانیم میان این محصولات حق انتخاب داشته باشیم، بهتر است با حالت مقایسه پیش برویم تا بهترین محصول و بهترین کارایی به همراه کمترین هزینه را انتخاب کنیم. یادتان باشد تنها چیزی که همیشه اهمیت دارد رضایت شما پس از خرید کالا است. ما به شما کمک می کنیم که از انتخاب خود پشیمان نشوید.

در این حالت نیز، اختلاف زیادی از جهت قیمت و یا حتی نوع کاربرد و ویژگی ها میان می بند 6 و آنر بند 6 وجود ندارد اما چند ویژگی جزئی و تاثیرگذار، ممکن است نظر شما را عوض کند. پس در ادامه این مقاله با ما باشید.

پیشرفت و به روزرسانی مچ بند ها

از نظر پیشرفت و به روزآوری ویژگی ها در این مچ بند ها، آنر بند 6 تغییرات زیادی نسبت به مدل پیشین خود بعنی آنر بند 5 نداشته است. اندکی بهتر شده است اما این اندکی بهتر شدن نسبت به می بند 6 که پیشرفت همه جانبه ای در مقایسه با نسخه سابقش یعنی می بند 5 داشته، ناچیز است. می بند 6 به کارایی اش و پایش وضعیت سلامت خود حین انواع ورزش ها، 15 وضعیت ورزشی جدید اضافه کرده است و به عنوان مثال ورزشکاران ورزش های خاص، ممکن است بتوانند ویژگی های مخصوص پایش ورزش خود را در می بند 6 پیدا کنند. اما در آنر بند 6، همان طور که گفته شد تغییرات زیادی صورت نگرفته است.

مورد مهم دیگری که درباره می بند ها وجود دارد، پیشرفت همیشگی آنان و توجه به داشتن ویژگی های برجسته است که همیشه در آنان وجود داشته است. به عنوان مثال تحلیل سلامت مخصوص بدن زنان از ویژگی هایی است که آنر به تازگی آن را اضافه کرده است اما این ویژگی در می بند 5 نیز وجود داشته است. همچنین می بند آن را به همراه سایر ویژگی های دوستداشتنی می بند 5، درون خودش حفظ کرده است. با این حال نمی توان گفت که آنر بند 6 یک مچ بند هوشمند خوب نیست و برای پایش و سنجش وضعیت سلامت و یا نمایش اطلاعات مناسب نمی باشد. بلکه آنر بند 6 نیز یک مچ بند موفق است که برخی ویژگی های جذابش در می بند یافت نمی شود.

پشتیبانی از منوی فارسی

به عنوان مثال، ساپورت و پشتیبانی از منوی فارسی در نمایش اطلاعات بر روی صفحه مچ بند هوشمند، از قابلیت های یک مچ بند خوب است که طرفداران زیادی نیز دارد. این مهم است که شما بتوانید اطلاعات و یا پیام های فارسی زبان خود را به همان صورت روی مچ بند خود تماشا کنید. باید بگوییم که این ویژگی در آنر بند 6 کاملا امکان پذیر است اما می بند 6 این ویژگی را ندارد. بنابراین شما نیز اگر از افرادی هستید که دسترسی به منوی فارسی برایتان اهمیت دارد، آنر بند 6 به شما توصیه می شود.

مقایسه صفحه های نمایش در این دو مچ بند

این درست است که صفحه نمایشگر آنر بند 6 نسبت به نسخه قبلی اش افزایش داشته و مرز و حاشیه آن کم شده است، اما نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که می بند 6 در هر حال از آنر بند 6 بزرگتر می باشد. می بند 6 1.56 اینچ است که در هر اینچ از صفحه آن 326 پیکسل جای گرفته اند. و این در حالی است که در آنر بند 6 و صفحه 1.47 اینچی اش، تراکم پیکسلی به صورت 283 پیکسل بر اینچ می باشد. در نتیجه ما شاهد صفحه بزرگتر و کیفیت بیشتر در می بند 6 هستیم.

سایر تفاوت های مهم

باتری های این دو مچ بند هوشمند هر دو دوامی یکسان دارند اما باتری آنر بند 6 از قدرت بیشتری برخوردار است. می بند 6 از حالت های ورزشی بیشتری پشتیبانی می کند و به نظر می آید که برای ورزشکاران مناسب تر می باشد. همچنین آنر بند 6 دارای سیستم پایش وضعیت استرس نیست. در حالی که می بند 6 این ویژگی مهم را دارد.

سخن آخر

در آخر امیدواریم مقایسه مچ بند های mi band 6 و honor band 6 اجمالی ما درباره این دو محصول برای شما مفید بوده باشد و بنا به خواسته های خود از یک مچ بند هوشمند، توانسته باشید تصمیم درستی بگیرید.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.