مچ بند های هوشمند Honor band
معرفی مچ بند های هوشمند Honor band

مچ بند های هوشمند Honor band محصولاتی مرغوب و با کیفیت هستند که با ورودشان به بازار جهانی طرفداران خود را پیدا کردند. مچ بند هوشمند محصولی است که عرضه شده تا نیازهای انسان امروز را در محیط تکنولوژی و فناوری برآورده کند. در این میان، برندها و شرکت های زیادی دست به تولید مچ بند هوشمند زده اند و هر کدام ویژگی هایی خاص برای محصولات خود دارند. یکی از برند های مطرح در این زمینه، Honor می باشد. ما نیز در این مقاله قصد داریم که سری محصولات 1 تا 6 آنربند را برای شما شرح دهیم.

شرکت Honor و تولید مچ بند هوشمند

همان طور که گفته شد، مچ بند هوشمند از نیازهای انسان بود و شرکت های زیادی دست به تولید آن زدند. شرکت Honor مچ بند هوشمند را با هدف رقابت با سایر شرکت ها تولید کرد و موفق نیز شد. بدین صورت که امکان مقایسه مچ بند های Honor با تولیدات سایر شرکت ها وجود دارد و با در سایر مقاله ها به این موضوع خواهیم پرداخت. کیفیت بالا، دوام طولانی و کاربرد بسیار از ویژگی های جذاب مچ بند های این برند می باشد.

ویژگی های ظاهری و طرز ساخت

مچ بند هوشمند Honor همگی در چند مورد اشتراک دارند. از اولین نمونه های اشتراک، می توان به شکل قاب مستطیلی اشاره کرد. مستطیل طرحی است که طراحان و متخصصین آنر آن را برای مچ بند هوشمند ساخت این شرکت مناسب دانسته اند و در تمامی 6 مدل این سری، این قانون رعایت شده است. در شکل مستطیلی، چینش اطلاعات جالب تر بوده و احتمالا کنترل اطلاعات آسان تر می باشد.

مورد بعدی، بندهای سیلیکونی با کیفیت و نوع قفل ساده شان است. در تمامی مدل های Honor band، بند های مچ بند هوشمند سیلیکونی و با کیفیت بالا هستند. همچنین بستن این مچ بند ها به دور دست، از راه قفل سگکی انجام می گیرد. دلیل آن می تواند راحتی و محکم بودن این بند باشد. با قفل سگکی همه آدم ها، چاق یا لاغر، زن یا مرد می توانند مچ بند هوشمند را هر جایی که دوست دارند با هر شدتی که برایشان مطلوب است ببندند.

علاوه بر این ها، در صورت خراب شدن بند ها شما می توانید آنان را با بند مخصوص همان نسخه که آن را خریداری کرده اید آن را تعویض کنید و این گونه مچ بند هوشمند شما دوام بالاتری خواهد داشت. قفل سگکی نیز سال ها مورد استفاده انسان بوده است و مورد اعتماد بشر می باشد.

باتری مچ بند های هوشمند Honor band

با توجه به نسخه این سری مدل، ظرفیت باتری افزایش می یابد و به مرور بهتر و بهتر می شود. به طوری که در مدل Honor band 6 ظرفیت باتری 180 میلی آمپر است و در Honor band 4 ظرفیت 100 میلی آمپر بود. هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد، دوام و مدت زمان نگهداری شارژ آن بیشتر خواهد بود. همچنین زودتر شارژ می شود و بیشتر می توان از آن استفاده نمود.

ویژگی های صفحه نمایش

صفحه نمایش های نسخه های Honor band همگی قابلیت پشتیبانی از فناوری لمسی را ندارند و در مدل های 5 و 6 می توان این ویژگی را تجربه کرد. در مدل های دیگر مثل 4، کنترل اطلاعات به صورت های دیگر و به شکلی محدود انجام می شود. علاوه بر قابلیت پشتیبانی از صفحه لمسی، کیفیت و وضوح بالای صفحه نیز از موارد بسیار مهم برای مقایسه می باشد. برای عده ای اینکه مچ بند هوشمند آنان علاوه بر ویژگی های زیاد وضوح بالایی نیز داشته باشد یک ویژگی بسیار مهم است.

در این زمینه باید بیان کنیم که هر چه نسخه ارائه شده بالاتر می رود و تجهیزات مچ بند هوشمند قوی تر می شوند، کیفیت و شفافیت صفحه نیز افزایش پیدا می کند. همچنین نوع فناوری پشتبانی کننده نیز مهم است. به طور مثال ما در Honor band 4 فناوری PMOLED، در Honor band 5 فناوری
OLED و در Honor band 6 فناوری AMOLED را داریم. که در این میان آنربند 6 بهترین نوع شفافیت با قابلیت بیشترین پیکسل در کمترین مقدار را دارد.

نمایش اطلاعات در نسخه های Honor band

مچ بند هوشمند معمولا برای ورزشکاران، افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و همچنین افراد پر مشغله برای استفاده روزمره می باشد. اطلاعاتی که روی صفحه این مچ بند ها نمایش داده می شوند به مدل آن بستگی دارند و با بالا رفتن مدل، اطلاعات بیشتر خواهند شد. اما به طور کل، ساعت، ضربان قلب، موزیک در حال پخش، نمایش کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و … می باشد.

از دیگر اطلاعات جالبی که این محصولات نمایش می دهند، اعلان ها و پیام های متنی شما از شبکات مجازی و … می باشد. این گونه به راحتی می توانید بی آن که به گوشی موبایل خود نگاه کنید کار های خود را جلو ببرید. قابلیت پاسخ دادن یا رد کردن تماس تلفنی نیز از ویژگی های خوب این مچ بند ها می باشد.

سخن آخر

خدمات ارائه شده توسط این نسخه ها در سری Honor band، مدام بهتر و بهتر می شود اما می توان گفت که تمامی مدل های آن از نظر کیفیت ساختاری و طول عمر و سلامت بدنه، بهترین هستند. مقاومت در برابر آب، غبار و رطوبت نیز از ویژگی های دوست داشتنی آنان می باشد.

فروشگاه اینترنتی آسیاتل

فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

فروشگاه آسیاتل ارائه دهنده انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، می باشد.