ویژگی های خاص گوشی شیائومی
ویژگی های خاص گوشی شیائومی

امروزه بسیاری از کاربران برای محیط کار خود شاید مجبور باشند از یک گوشی و سیم کارت جدید استفاده کنند، که صددرصد این کار می‌تواند دغدغه ذهنی و مهم‌تر از همه دردسرهای خاصی را برای افراد به وجود بیاورد. جدا بودن سیم کارت و موبایل تنها به خاطر وجود مسائل شخصی و کاری نیست؛ چرا که برخی علاقه دارند که بتوانند از اپلیکیشن‌های مجزا به صورت کاملا کاربردی استفاده کنند و این اپلیکیشن‌ها با یکدیگر هیچگونه تداخلی نداشته باشند و به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که دیگر لازم نیست این روند را ادامه دهید. بلکه با استفاده از یک ویژگی های خاص گوشی شیائومی به نام Dual Apps شما می توانید در گوشی شیائومی خود به راحتی از فضای دوم استفاده کنید.

اینگونه است که در یک گوشی تمام امکانات خود را به صورت جدا مورد استفاده قرار میدهید. صددرصد این مزیت فوق‌العاده گوشی شیائومی با این فناوری بینظیر باعث می شود تا شما هزینه خرید دو گوشی را به صورت مجزا در نظر نگیرید و تنها با استفاده از یک گوشی و استفاده از فناوری خاص بتوانید تمام قابلیت‌های مورد نظر خود را در به اسانی مورد استفاده قرار دهید. ویژگی های خاص گوشی شیائومی همیشه کاربران را حیرت زده میکند.

2 ویژگی اختصاصی گوشی شیائومی

اما صددرصد زمانی که درمورد ویژگی های خاص گوشی شیائومی با شما صحبت می کنیم، شما باید معیارها و استانداردهای خاصی را برای فضای کاربری این گوشی بینظیر و پرفروش در نظر بگیرید. در اینجا دو ویژگی عالی و بسیار کاربردی و البته محبوب را که تنها مختص گوشی های شیائومی است به شما معرفی می کنیم:

·        Second space

شما با استفاده از این ویژگی عالی می توانید تمامی ایمیل ها، تماس های تلفنی، اپلیکیشن های کاری را ازو حریم خصوصی خود به راحتی دور کنید. به علت وجود این ویژگی عالی و منحصر به فرد گوشی شیائومی شما می توانید در گوشی خود دو فضای کاملا مجزا را مشاهده کنید، که هرکدام از این دو فضا به واسطه مدیریت شما هر کدام از برنامه‌ها را می‌توان به صورت مجزا مورد استفاده قرار داد.

اهمیت این ویژگی فوق العاده در گوشی شیائومی به این دلیل است که کاربران دیگر مجبور نمی شوند برای استفاده از دو فضای کاملا مجزا برای نصب انواع اپلیکیشن های متفاوت و یا نگهداری فایل ها و عکس های خود از دو گوشی متفاوت و مجزا استفاده کنند و این ویژگی صددرصد یک ویژگی مقرون به صرفه محسوب می‌شود که نباید در بین ویژگی های خاص گوشی شیائومی از آن غافل شد.

ویژگی های خاص گوشی شیائومی
ویژگی های خاص گوشی شیائومی

·        نحوه فعال‌سازی فضای دوم شیائومی Second Space

شما می توانید برای فعال کردن فضای دوم گوشی خود به راحتی این کار را انجام دهید. تنها کافیست در ابتدای کار وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه Second Space را فعال کنید. بعد از فعال کردن این گزینه شما می توانید گزینه Turn on Second space انتخاب کنید. در این قسمت با انتخاب گزینه Turn on Second space در مورد فضای کاربردی دوم اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه می شود که شما بعد از مطالعه می توانید بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

دو گزینه برای شما در این قسمت به نمایش گذاشته می شود گزینه Using a password و گزینه Using a shortcut هرکدام از این دو گزینه برای حفظ حریم شخصی مشخص می شود و شما کاربران باهوش با انتخاب گزینه Using a Password زمانی که وارد فضای دوم می شوید میتوانید با تایپ رمز عبور حریم شخصی خود را به صورت منسجم تر به نمایش بگذارید. اما با انتخاب Using a shortcut شما با شورت‌کات میتوانید به راحتی وارد فضای دوم گوشی شیائومی خود شوید و از فضای دوم نهایت لذت را ببرید.

آن هنگامی که وارد صفحه دوم می شوید هیچ داده شخصی یا اپلیکیشنی وجود ندارد و درست شبیه این است که گوشی را برای اولین بار روشن کرده‌اید و اینگونه است که ویژگی های خاص گوشی شیائومی در اینجا مزیت اصلی خود را به نمایش میگذارد.

·        Dual apps

فضای Dual Apps با Second Space متفاوت است. به این دلیل که آن دسته از کاربرانی که قصد دارند از اطلاعات خود محافظت بیشتری داشته باشند می توانند از Second Space استفاده کنند، که در مورد کاربرد و نصب آن با شما صحبت کردیم. اما چنانچه قصد داشته باشید از هر برنامه ای یک نسخه دیگر داشته باشید.

ویژگی های خاص گوشی شیائومی
ویژگی های خاص گوشی شیائومی

پیشنهاد ما به شما این است که از Dual Apps غافل نشوید به این دلیل که این برنامه کاربردی میتواند از هر برنامه‌ای یک نسخه مجزا را برای شما نصب کند و با نسخه جدید مانند اینستاگرام، واتساپ و یا هر برنامه دیگری شما میتوانید با اکانت جدید اطلاعات خود را درون آن به ثبت برسانید. در مورد نحوه فعال سازی Dual Apps نیز شما باید در ابتدا وارد تنظیمات گوشی شیائومی خود می شوید و Dual Apps را فعال می کنید. Dual Appsصددرصد یکی از ویژگی های خاص گوشی شیائومی است که نمیتوان مزیت و کاربرد ویژه آن را نادیده گرفت.

سخن پایانی

گوشی های شیائومی که امروزه جزء گوشی های پرکاربرد و البته پرفروش بازار محسوب می شوند صددرصد به خاطر داشتن ویژگی‌های خاصی مانند Second Space و Dual Apps شما می‌توانید این مدل گوشی‌ را به راحتی مورد استفاده و کاربرد خود قرار دهید و خرید آن را یک خرید کاملا مقرون به صرفه در نظر بگیرید؛ چرا که شما با خرید گوشی های شیائومی در بسیاری از مواقع با یک تیر چند نشان را هدف گرفته‌اید. از جمله خدمات پس از فروش و تعمیر گوشی شیائومی و به همین دلیل است، که توصیه ما به شما این است از قابلیت ها و ویژگی های خاص گوشی شیائومی غافل نشوید.

سعی کنید هر کدام را به واسطه نوع نیاز و کاربرد خود مورد استفاده و کاربرد قرار دهید؛ چرا که در این بین قابلیت Second Space  می‌تواند یک فضای مجزا را به راحتی در گوشی شما به وجود آورده و به حفاظت اطلاعات جدید به نحو احسن بپردازد و حریم کاری و شخصی شما را به خوبی حفظ کند و با استفاده از Dual Apps شما می توانید از هر برنامه یک نسخه دیگر را تهیه کنید و این چنین اکانت های متفاوت و اطلاعات جدیدی را به ثبت برسانید.