انواع ساعت هوشمند
انواع ساعت هوشمند

انواع ساعت هوشمند

از دسته به روزترین تجهیزات و گجت های هوشمند، می توان به انواع ساعت هوشمند اشاره کرد. این ساعت ها در تنوع زیادی طراحی و تولید شده اند که می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که هر ساعت با توجه به آپشن هایی که ارائه می دهد، از ویژگی های مهمی بهره مند است. پس بهتر است قبل از انتخاب، ابتدا ویژگی و مشخصات هر یک را بررسی کنید.

با تنوع ساعت هوشمند آشنا شوید

انواع متنوعی از ساعت هوشمند در برندهای مختلف طراحی و ساخته شده است که  هر یک از آن ها می توانند آپشن های مهمی را در اختیار شما قرار دهند. در واقع ساعت های هوشمند در اندازه ها و سایزبندی های متنوع وجود دارند و می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید آن ها را تهیه کنید.

از جمله به روزترین انواع ساعت هوشمند که در این مقاله قصد داریم شما را با آن ها آشنا کنیم تا یک خرید موفق را تجربه کنید، شامل نمونه های ذکر شده در زیر هستند:

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4

این نوع ساعت از یک صفحه گرد بهره برده است و دارای طراحی اسپرت می باشد. همچنین از بهترین های آمازفیت است که در رنگ های مشکی، قهوه ای و خاکستری موجود می باشد. این طراحی از صفحه نمایش رنگی بهره برده است و دارای بدنه آلومینیومی مقاوم و با کیفیت می باشد. نوع پوشش صفحه آن از نوع سکوریت می باشد و مقاومت بالایی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت T-REX PRO

این طراحی هوشمند برای آقایان و خانم ها مناسب است و از یک صفحه نمایش رنگی و گرد بهره مند است. صفحه نمایش آن از نوع رنگی می باشد. همچنین از آپشن های مهمی بهره مند است و از آن می توانید برای جشن و مهمانی و روزمره استفاده کنید. این ساعت از قابلیت اتصال بلوتوث بهره مند است و از یک بدنه مقاوم بهره برده است.

ساعت هوشمند آمازفیت مدل 2 GTS

از سایر مدل های ساعت هوشمند می توان به مدل GTS با صفحه مربعی شکل اشاره کرد که محدودیتی در استفاده ندارد. این ساعت به وسیله بلوتوث متصل شده و از نوع لمسی می باشد. ساعت جی تی اس یک طراحی جذاب و زیباست که سلامتی شما را نیز حائز اهمیت قرار داده است. از قابلیت مکالمه نیز بهره مند است و می توانید به راحتی به تماس های مهم خود از طریق بلوتوث پاسخ دهید. این ساعت با 1.65 اینچ، یک انتخاب ایده آل برای شما عزیزان می باشد.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Calling watch Ks Pro

این نمونه ساعت هوشمند با صفحه رنگی و لمسی، از یک نمایشگر مربعی شکل بهره برده است. دارای صفحه 2.01 اینچ می باشد و از نوع امولد است. این ساعت از باتری 300 میلی آمپر در ساعت بهره برده است و به سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون مجهز شده است. از 100 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و دارای میکروفون نیز می باشد که قابلیت مکالمه را برای شما فراهم می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi watch 3

از انواع طراحی های بی نظیر می توان به این مدل اشاره کرد که در رنگ بندی های استخوانی و مشکی موجود می باشد. این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است و از یک صفحع مستطیلی شکل بهره برده است که از نوع لمسی می باشد. این ساعت از صفحه 1.75 اینچ بهره برده است که برای آقایان و بانوان مناسب است. همچنین بهتر است بدانید که بهترین استایل را به شما هدیه می دهد.

ساعت هوشمند میبرو لایت

از مدل های با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی و مناسب ساعت هوشمند، می توان به مدل میبرو لایت اشاره کرد. این طراحی خاص و زیبا از یک صفحه گرد بهره برده است و دارای استفاده روزمره و حتی در زمان ورزش می باشد. این ساعت زیبا به وسیله بلوتوث به دستگاه شما متصل می شود و از آپشن های عالی بهره مند است. همچنین به قابلیت مکالمه مجهز شده است که کیفیت تماس عالی را ارائه می دهد.

ساعت هوشمند شیائومی Imilab W02

این طراحی خاص و زیبا، از یک صفحه مستطیل شکل بهره برده است که برای خانم ها و آقایان مناسب است. این طراحی شیائومی در برابر کیفیت عالی و تضمین شده و آپشن های مهمی که ارائه می دهد، از یک قیمت فوق العاده باورنکردنی بهره برده است. پس با توجه به بودجه خود می توانید بهترین ساعت هوشمند را داشته باشید. این ساعت با صفحه 1.85 اینچی اچ دی، بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد.

ساعت هوشمند میبرو t2

از سایر مدل های میبرو که از کیفیت عالی و طراحی ساخت ظریف و جذابی بهره مند هستند، می توان به مدل t2 اشاره کرد. این مدل به راحتی با اندروید و Ios سازگار است. همچنین از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. از سایر قابلیت های آن می توان به ظرفیت باتری 300 میلی آمپر در آن اشاره کرد. این ساعت قابلیت مکالمه و اعلان پیام ها را برای شما ممکن می کند.

ساعت هوشمند شیائومی هایلو RS3 LS04

از انواع مدل های با صفحه گرد می توان به این مدل اشاره کرد. این ساعت از صفحه لمسی بهره مند است و دارای قیمت  اقتصادی و فوق العاده عالی می باشد. همچنین به بلوتوث متصل شده و برای روزمره و ورزش مناسب است. برای خانم ها و آقایان یک انتخاب عالی است و محدودیتی ندارد. این ساعت هوشمند و زیبا کیفیت عالی و تضمین شده ای را ارائه می دهد. پس می توانید از آن با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید به بهترین شکل استفاده کنید.

کدام ساعت هوشمند بهتر است؟

با توجه به انواع مدل های ساعت هوشمند، بهتر است بدانید که نمی توان گفت کدام یک بهتر است. چرا که خرید آن ها به سلیقه و بودجه ای که شما در اختیار دارید وابسته است. پس بهتر است که ابتدا مشخصات انواع ساعت هوشمند را بررسی کنید تا بتوانید یک خرید عالی داشته باشید.

کلام آخر

بهتر است بدانید که متنوع ترین مدل های ساعت هوشمند طراحی و ساخته شده اند که می توانید بهترین آن ها را با کمترین قیمت داشته باشید.