جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی
جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی

جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی

یکی از برندهایی که همیشه بهترین انواع تجهیزات هوشمند را ارائه می دهد، بدون شک شیائومی می باشد. از دسته محصولات به روز این کمپانی شناخته شده جهانی می توان به معرفی جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی پرداخت. از آنجایی که امنیت خودرو شما به معنای امنیت زندگی و جان و مال شماست، باید بتوانید از تجهیزات هوشمند در آن استفاده کنید تا خیالتان آسوده باشد.

انواع مدل های جدید دوربین خودرو شیائومی

این برند انواع متنوع دوربین های هوشمند با تکنولوژی به روز و جدید را عرضه کرده است. پس شاید برای شما انتخاب کردن یک محصول ایده آل و با کیفیت کار سختی به نظر برسد. به همین دلیل باید ابتدا تحقیقات خود را راجع به جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی کامل کنید و اطلاعات و جزئیات لازم را راجع به هر یک به دست آورید.

به این صورت می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین انواع دوربین را تهیه نمایید. از دسته جدیدترین و بهترین محصولات شیائومی که امنیت خودرو شما را تضمین می کنند، می توان به نمونه های ذکر شده در زیر اشاره کرد.

با مقایسه هر یک از آن ها می توانید یک خرید ایده آل داشته باشید. تنها کافی است بدانید که دوربین خودرو چه آپشن هایی دارد و چگونه می تواند امنیت شما را تضمین کند. سپس می توانید بهترین نوع محصول را تهیه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

1.دوربین خودرو شیائومی مدل MAI Midrive 70

از انواع جدیدتر محصولات شیائومی می توان به این دوربین اشاره کرد. این طراحی خاص و به روز امنیت خودرو شما را تحت تاثیر قرار می دهد. از کمترین وزن بهره مند است و فیلم برداری فول اچ دی را برای شما فراهم می کند. این دوربین با وضوح کیفیت بالا، از زاویه دید 130 درجه بهره مند می باشد.

از قابلیت عکس برداری نیز برخوردار است و به وای فای مجهز شده است. باتری به کار برده شده در آن مقاوم است و دارای 240 میلی آمپر می باشد. این طراحی به نسخه گلوبال تجهیز شده است و از فندک ماشین می تواند تغذیه کند.

2.دوربین فیلم برداری خودرو شیائومی مدل mi 1S MJXCJLY02BY

این یکی دیگر از انواع جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی است که از عملکرد عالی و کیفیت ساخت بالا بهره برده است. این دوربین یک طراحی به روز و مدرن  است که به فیلم برداری وقایع در کمترین زمان می پردازد. وضوح بالایی را ارائه می دهد و به سنسور حسگر مجهز شده است.

این دوربین سبک وزن است و به راحتی نصب می شود. استفاده آسانی دارد و به بهترین شکل ایفای نقش می کند. این محصول شیائومی باعث حفظ امنیت خودرو شما شده و آن را تضمین می کند.

3.دوربین فیلم برداری خودرو شیائومی مدل DASH CAM 2

این طراحی خاص به میکروفن داخلی مجهز شده است. دارای دقت زیادی در ضبط وقایع می باشد و از رزولوشن عالی بهره مند شده است. همچنین لازم است بدانید که در کمتر از 2 برابر از قابلیت محدوده زوم بهره مند است. همچنین می توانید آن را در کیفیت تضمین شده تهیه و خریداری کنید.

این دوربین با توجه به نور کم باز هم فیلم برداری را در ایده آل ترین شکل ممکن انجام می دهد. از باتری قدرتمند بهره برده است و زاویه دید مناسبی را ارائه می دهد.

4. دوربین خودرو شیائومی 70mai Lite مدل Midrive D08 Global

از انواع جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی می توان به این مدل اشاره کرد که از نوع گلوبال می باشد. این طراحی خاص از زاویه دید 130 درجه بهره برده است. همچنین ضربه را به خوبی شناسایی می کند. از قابلیت ضبط خودکار بهره مند است و به خوبی عمل می نماید.

این دوربین دارای دید در شب می باشد و به راحتی امنیت خودرو شما را تضمین می کند. این محصول کاربردی عضو جدید و بی نظیری از برند شیائومی است که با وضوح بالا تصاویر را ارائه می دهد و می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

5.دوربین خودرو شیائومی mai Dash Cam 4K A800s+Rear Cam Set Global70

از انواع سری های جدید این دوربین می توان به معرفی نسخه گلوبال این مدل پرداخت. این طراحی خاص از ظرفیت مناسبی بهره مند است و دارای قابلیت دید در شب بسیار قدرتمند می باشد. از ضبط دو کاناله بهره برده است که جلو و عقب خودرو را به راحتی ثبت می کند.

این دوربین به GPS داخلی مجهز شده است و از قابلیت ضبط K 4 برخوردار می باشد. همچنین زاویه 140 درجه را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به صورت سه بعدی عمل می کند و فوق العاده بی نظیر است و با خیال آسوده می توانید آن را تهیه و خریداری کنید.

کدام دوربین بهتر است؟

با توجه به انواع جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی شاید انتخاب هر یک از آن ها برای شما مشکل باشد. و به دنبال این باشید که خرید کدام دوربین برای شما بهتر و مناسب تر می باشد. با این وجود بهتر است در پاسخ به این سوال به شما بگویم که شیائومی همه مدل های خود را با کیفیت عالی عرضه کرده است.

پس نمی توان گفت کدام دوربین بهتر است. چرا که باید به نیاز و مشخصات هر محصول و بودجه ای که در اختیار دارید توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید یک خرید عالی داشته باشید. در واقع این که کدام دوربین مناسب شماست، در نظر گرفتن نوع خودرو، مشخصات هر محصول و قیمتی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که امنیت خودرو شما بسیار حائز اهمیت است. می توانید با بررسی ویژگی های هر یک از انواع محصولات، انتخاب عالی داشته باشید.

کلام آخر

با در نظر گرفتن بهترین و جدیدترین دوربین های خودرو شیائومی می توانید یک خرید عالی داشته باشید. از آنجایی که خرید این دوربین بسیار حائز اهمیت است، تحقیقات کاملی را در این زمینه انجام دهید تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه و با دقت بالا داشته باشید. چرا که امنیت خودرو شما بسیار اهمیت دارد.