دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200
دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200

دوربین شیائومی کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200

از انواع تجهیزات امنیتی که به شما کمک می کند تا یک زندگی هوشمند را تجربه کنید، دوربین کنترل از راه دور می باشد. انواع متنوعی از این دوربین ها طراحی و تولید شده اند، که در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از پرفروش ترین ها، یعنی دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 بپردازیم. این دوربین یک محصول بی نظیر است که آپشن های مهمی را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی دوربین کنترل از راه دور AW200

شیائومی همیشه بهترین انواع محصولات امنیتی را برای تجربه یک زندگی هوشمند طراحی و تولید می کند. این بار نیز با طراحی و تولید دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 توانسته همه توجه ها را به سمت خود جذب کند.

این دوربین یک طراحی هوشمند و همه فن حریف است که با قابلیت هایی که دارد، مورد محبوبیت کاربران زیادی قرار گرفته است. دارای یک طراحی ظاهری فوق العاده لوکس و مدرن می باشد و از یک بدنه سفید رنگ جذاب بهره برده است.

از مهمترین قابلیت هایی که این دوربین در اختیار شما قرار می دهد، این است که به صورت دیواری و زمینی قابلیت نصب دارد. پس نگرانی از بابت راه اندازی آن وجود نخواهد داشت. این طراحی هوشمند باتضمین کیفیت و اصالت کالا قابل تهیه می باشد.

این دوربین هوشمند به تراشه امنیتی و قابلیت رمزگذاری مجهز شده است و به راحتی می توانید به وسیله چندین دستگاه فرآیند آن را تحت کنترل خود درآورید و از آن استفاده مفید داشته باشید.

بررسی ویژگی های دوربین نظارتی مدل AW200 شیائومی

شیائومی در این طراحی تمامی آپشن ها و ویژگی های عالی را لحاظ دانسته است. پس بهتر است قبل از خرید با ویژگی های آن آشنا شوید. این دوربین به صورت خاص برای فضاهای باز طراحی شده است و به نیاز کاربران در این زمینه پاسخ می دهد.

دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب می باشد. به همین دلیل نیازی نیست نگران رطوبت و تغییرات آب و هوایی و آسیب دیدن این دوربین باشید. در واقع شیائومی فکر همه جایش را کرده است تا بتواند یک محصول نظارتی و امنیتی ایده آل طراحی و ارائه دهد.

دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 پرفروش و اقتصادی از تماس صوتی دو طرفه پشتیبانی می کند و به راحتی می تواند به تشخیص دقیق حرکات انسانی بپردازد. بهتر است که در ادامه با سایر مشخصات این محصول آشنا شوید.

دوربین هوشمند مدار بسته شیائومی مدل Xiaomi Outdoor Camera AW200
دوربین هوشمند مدار بسته شیائومی مدل Xiaomi Outdoor Camera AW200

مشخصات ظاهری دوربین AW200

از جمله ویژگی های ظاهری آن می توان به پوشش سفید و یکدست و مقاوم آن اشاره کرد. این دوربین طراحی زیبا و مینیمالیستی دارد. همچنین ظریف و مدرن است که مورد پسند همه است. دارای معماری هماهنگ با محیط و فضا می باشد و به راحتی در فضای بیرونی قابل استفاده است.

در برابر عوامل محیطی مقاوم است و از استاندارد IP65 بهره برده است. پس نگران باد، گرد و غبار و باران و رطوبت نباشید. می تواند بهترین عملکرد را در دمای 20 – تا 50 درجه سانیت گراد داشته باشد. اختلال نویز در کارایی و تصویربرداری دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 به هیچ عنوان دیده نمی شود.

این دوربین در طراحی جمع و جور و هوشمندانه، از یک پایه انعطاف پذیر بهره برده است که قابلیت نصب ساده و راحتی دارد. لازم به ذکر است که در آن یک بلندگوی ضد آب و میکروفن و سوکت برق نیز به چشم می خورد.

مشخصات فنی دوربین AW200

از برجسته ترین ویژگی های فنی که در این دوربین قرار داده شده است، می توان به این اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت بالا، زوم دیجیتال و رزولوشن 1920 × 1080 ارائه می دهد. دیافراگم آن 6.1 F می باشد و افزایش نور و بهبود شفافیت تصاویر را برای شما به همراه دارد.

دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 به راحتی تمامی رنگ ها را حتی در نور کم قابل مشاهده می کند. تصاویر را به صورت HD ذخیره کرده و تا شعاع 5 متری مکالمه صوتی را فراهم می کند. قابلیت شخصی سازی صدا نیز در آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که بدانید این دوربین از قابلیت دید در شب بهره مند است و حتی در تاریک ترین مکان ها نیز تصاویر واضح و با کیفیت را ارائه می دهد. پس می توانید آن ها را حتی در شب نیز به صورت تمام رنگی مشاهده کنید.

قیمت دوربین کنترل از راه AW200 چقدر است؟

با توجه به تمامی ویژگی هایی که راجع به دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 ذکر شد، شاید تصور کنید که برای آن قیمت زیادی در نظر گرفته شده است. اما این محصول با توجه به ویژگی ها و کیفیت و برند سازنده ای که دارد قیمت گذاری شده است.

همچنین شیائومی برای آن که همه افراد بتوانند زندگی هوشمند را تجربه کنند، بهترین انواع کیفیت را در قیمت ارزنده ارائه می دهد. به همین منظور برای قیمت این دوربین هزینه مناسبی در نظر گرفته شده است. البته لازم است بدانید که قیمت این دوربین مدار بسته با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد.

از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 می توان به آپشن ها و قابلیت هایی که ارائه می دهد، کیفیت محصول، برند سازنده، میزان کارت حافظه، حریم خصوصی، قابلیت دید در شب و سایر عوامل اشاره کرد.

بنابراین این دوربین یک طراحی ایده آل است که می توانید آن را در سایت مورد نظر با قیمت ارزنده و مناسب تهیه کنید.  توجه به ویژگی های محصول قبل از خرید این دوربین از اهمیت زیادی برخوردار است و به شما کمک می کند تا یک خرید موفق و با آگاهی را تجربه کنید.

دوربین هوشمند مدار بسته شیائومی مدل Xiaomi Outdoor Camera AW200
دوربین هوشمند مدار بسته شیائومی مدل Xiaomi Outdoor Camera AW200

کلام آخر

از به روزترین و پرفروش ترین دوربین های هوشمند و امنیتی موجود در بازار می توان به مدل دوربین کنترل از راه دور فضا های خارجی AW200 اشاره کرد. این دوربین یک طراحی جذاب و کاربردی است که می توانید آن را برای هر فضایی که نیاز دارید با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک تهیه کنید.