تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی
تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی

تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی

از انواع مهمترین تجهیزات برای محیط مسکونی، اداری، تجاری و یا حتی بیمارستان و …. دستگاه تصفیه هوا می باشد. این دستگاه در تنوع زیادی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل انتخاب کردن بهترین نوع آن برای خرید ممکن است کار سختی به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی بپردازیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

انواع دستگاه تصفیه هوای شیائومی

یکی از مهمترین مواردی که می تواند تا حد چشم گیری وجود بیماری ها را از محیط و فضای زندگی دور کند، استفاده از دستگاه تصفیه هوا می باشد. از آنجایی که شیائومی همیشه بهترین و به روزترین انواع این دستگاه ها را طراحی و تولید می کند، می توانید با خیال آسوده به آن مراجعه کنید.

همانطور که می دانید، خرید یک دستگاه مناسب با توجه به انواع متنوعی که روانه بازار شده است، کار سختی به نظر می رسد. پس بهتر است که با تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی آشنا شوید تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین نوع محصول را تهیه و خریداری کنید.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی 4

از انواع دستگاه های تصفیه هوا تولید شده در کمپانی مشهور شیائومی، که به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است، مدل 4 این محصول می باشد. در بحث تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی بهتر است بدانید که این دسته از دستگاه ها، معمولا در شکل ظاهر شبیه به هم هستند.

این نمونه به روز و مدرن، به صورتی طراحی و ساخته شده است که تا 48 متر مربع را می تواند پوشش دهد. همچنین از حجم هوادهی 400 متر در ساعت بهره مند است و کمترین میزان صدا را تولید می کند. از سایر ویژگی های آن می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • کیفیت هوای داخل خانه را نمایش می دهد و از ورودی هوای 360 درجه بهره مند است.
  • این محصول به فیلتر سه در یک با قابلیت از بین بردن موی حیوانات مجهز شده است.
  • از تصفیه هوای خودکار پشتیبانی می کند و دارای کنترل صوتی است.

دستگاه تصفیه هوا 4 پرو شیائومی

این نوع از دستگاه تصفیه هوا، از نظر مشخصات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، کمی پیشرفته تر می باشد. برای نمونه فضایی که تحت پوشش قرار می دهد، بر خلاف مدل 4 معمولی، تا 60 متر مربع و حجم هوادهی 500 متر در ساعت می باشد.

این دستگاه از نظر میزان صدا شبیه به مدل 4 می باشد و وزن خیلی بیشتری ندارد. تصفیه هوا 4 پرو، در طراحی خود به صفحه نمایشگر اولد لمسی مجهز شده است که اعمال تنظیمات را به راحتی ممکن می کند. از ویژگی های مهم آن می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • از قابلیت فیلتر کردن موی حیوانات، گرد و غبار و از بین بردن بو بهره مند است.
  • این دستگاه به سنسور اثر دوگانه مجهز است.
  • دارای کنترل هوشمند می باشد.
  • به یاداوری تعویض فیلتر می پردازد.
  • از بدنه مقاوم در برابر آب و هوا بهره برده است و دارای یونیزاسیون منفی هوا است.

دستگاه تصفیه هوا 4 لایت شیائومی

در بحث تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی بهتر است که با مشخصات مدل 4 لایت آشنا شوید. این طراحی هوشمند و جذاب از شیائومی، مساحت کمتری را نسبت به مدل های ذکر شده می تواند تحت پوشش قرار دهد که برابر با 43 متر مربع می باشد. این دستگاه از حجم هوای خروجی 400 متر در ساعت مانند مدل 4 معمولی بهره مند است.

از لحاظ وزن کاملا شبیه به مدل 4 پرو می باشد و ویژگی های ایده آلی را از آن خود کرده است. از جمله مهمترین مشخصات این دستگاه تصفیه هوا می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه از عملکرد عالی در تصفیه کردن ذرات فیلتر گرد و غبار بهره مند است.
  • می تواند به فیلتر کردن موهای حیوانات و بوی بد ناشی از آن ها بپردازد.
  • این دستگاه وضعیت آلودگی را نشان داده و به سنسور دما و رطوبت مجهز است.
  • دارای سنسور لیزری نیز می باشد.

دستگاه تصفیه هوا الیته شیائومی

یکی از مدل های ایده آل و فوق العاده پرفروش این محصول، می توان به مدل ELITE اشاره کرد. این دستگاه تا 125 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد. در تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی نسبت به سایر مدل ها از آپشن  های بهتری برخوردار است.

دارای حجم هوای خروجی 600 متر در ساعت می باشد و کمترین میزان صدا را تولید می کند. این دستگاه به صفحه نمایشگر لمسی اولد مجهز است و قابلیت های مهم دیگری را ارائه می دهد. از جمله مهمترین ویژگی های این محصول به صورت زیر هستند:

  • از قابلیت فیلتر کردن موی حیوانات و گرد و غبار بهره مند است.
  • این فیلتر می تواند انواع بو ناخوشایند و بد را در محیط فیلتر کرده و از بین ببرد.
  • از قابلیت های آن می توان به این اشاره کرد که به سنسور اثر دوگانه مجهز شده است.
  • دارای کنترل هوشمند است و به یادآوری خودکار تعویض فیلتر می پردازد.
  • از بدنه مقاوم در برابر آب و هوا بهره مند است و به حذف آلرژن ها می پردازد.
  • این دستگاه به حذف 99 درصد ویروس ها می پردازد و از یونیزاسیون منفی هوا بهره مند است.

کدام دستگاه تصفیه هوا شیائومی را بخرم؟

با توجه به بررسی انواع این محصول در بحث تفاوت دستگاه های تصفیه هوا شیائومی بهتر است بدانید که شیائومی همیشه بهترین محصولات را عرضه می کند. پس اینکه کدام دستگاه برای شما مناسب تر است، به محدوده فضای مورد نظر و موقعیتی که قصد دارید از این دستگاه در آن استفاده کنید وابسته است.

پس می توانید با در نظر گرفتن شرایط و بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین انواع دستگاه تصفیه هوا را تهیه و خریداری کنید. همه آن ها از بهترین مشخصات بهره مند هستند.

کلام آخر

اکنون که با مشخصات هر یک از انواع تصفیه هوا شیائومی آشنا شدید، می توانید بهترین انواع محصولات را برای فضای مورد نظر خود تهیه و خریداری کنید.