پرفروش ترین ساعت های شیائومی
پرفروش ترین ساعت های شیائومی

پرفروش ترین ساعت های شیائومی

از انواع گجت های پوشیدنی با کیفیت که از طرفداری زیادی برخوردار است می توان به ساعت های شیائومی اشاره کرد. شیائومی همیشه بهترین انواع محصولات هوشمند را روانه بازار می کند. چرا که این برند قصد دارد تا افراد زندگی لوکس و لاکچری را تجربه کنند. بهتر است در ادامه با پرفروش ترین ساعت شیائومی آشنا شوید تا بتوانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

درباره شیائومی چه می دانید!

از برندهای چینی مشهوری که به طراحی و تولید به روزترین محصولات هوشمند می پردازد، شیائومی است. این کارخانه در کل دنیا مشهور است و همه افراد به اهمیت آن واقف هستند. شیائومی تولیدات و طراحی های خود را در حوزه فروش انواع تلفن، نرم افزار، لوازم الکترونیکی هوشمند، لوازم خانگی هوشمند و گجت های هوشمند گسترش داد و توانست بهترین ها را روانه بازار کند.

این برند از محبوب ترین های بازار است که در دسته برندهای پیشتاز در دنیا تبدیل شده است که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت روانه بازار می کند. این برند در سال 2010 تاسیس شد و جدیدترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار داد. همچنین این برند به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی تبدیل شده است که هیجان انگیزترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهد.

امروزه ساعت های متنوع و زیادی در این برند طراحی و ساخته شده اند که هر یک از آن ها از مشخصات به روزی بهره مند هستند. در ادامه قصد داریم با پرفروش ترین ساعت شیائومی آشنا شویم تا بتوانید یک خرید ایده آل و با آگاهی را تجربه کنید. این برند انواع محصولات خود را با هدف ارائه بهترین محصولات و جلب رضایت مشتری مداری و گارانتی شرکتی روانه بازار می کند.

پر فروش ترین انواع ساعت های شیائومی

از انواع پرفروش ترین ساعت شیائومی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد که هر یک از آن ها دارای طراحی به روز و مدرنی می باشند. بهتر است که با ویژگی هر یک از آن ها آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب آگاهانه داشته و یک خرید مطمئن را تجربه کنید. برخی از انواع ساعت های پر فروش شیائومی که قصد معرفی آن ها را داریم به صورت موارد ذکر شده در زیر هستند:

ساعت هوشمند شیائومی GTs 4 mini

آمازفیت از برندهای شناخته شده در پرفروش ترین ساعت های شیائومی است که از طراحی مدرن و به روز بهره برده است و دارای تنوع به روزی می باشد. این محصول از یک بدنه مشکی رنگ با لبه های منحنی بهره برده است و دارای طراحی شبیه به اپل واچ می باشد. این ساعت هوشمند از فرم صفحه مستطیلی شکل بهره برده است و دارای بند سیلیکونی می باشد.

این ساعت از ساعت های با ارزش موجود در بازار است که از باتری با ظرفیت 270 میلی آمپر بهره برده است و از قیمت مقرون به صرفه بهره برده است. این محصول برنامه های ورزشی متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و از بهترین انتخاب افراد محسوب می شود. این ساعت در مقایسه با انواع ساعت های هوشمند موجود در بازار از عملکرد فوق العاده ای بهره مند است.

این محصول از پنل امولد بهره برده است که از نمایش 309 پیکسل بهره برده است. تمام ویژگی های این ساعت روی هم رفته باعث شده اند تا یک عملکرد عالی از ساعت در اختیار شما قرار بگیرد. این محصول در برابر گرد و غبار و آب مقاومت بالایی دارد و دچار آسیب نمی شود.

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit مدل gts 4 mini
ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit مدل gts 4 mini

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi S1 active

از دیگر انواع پرفروش ترین ساعت شیائومی می توان به مدل شیائومی اس وان اکتیو اشاره کرد که یک طراحی جذاب است. این ساعت هوشمند از یک بدنه با ظاهر فوق العاده بهره برده است و دارا یک صفحه گرد می باشد که آپشن های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. این ساعت هوشمند با اندروید و ios به راحتی سازگار است.

ساعت هوشمند اس وان اکتیو یک ساعت با کاربری روزمه و ورزشی است که تنها 36 گرم وزن دارد. بنابراین سبک وزن است و باعث خستگی دست شما نمی شود. این ساعت به روی هر مچ دستی می آید و برای همه مناسب است.

این محصول شیائومی از ظرفیت باتری 470 میلی آمپر بهره برده است و از زبان فارسی در اعلان ها و پیامک ها پشتیبانی می کند. این محصول قابلیت مکالمه را نیز برای شما فراهم می کند و به راحتی می توانید به تماس های مهم خود از طریق این ساعت پاسخ دهید.

پرفروش ترین ساعت های شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Glormi gs1 PRO

از دیگر انواع پر فروش ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار می توان به مدل Glormi gs1 PRO اشاره کرد. این ساعت یک طراحی مدرن و همه فن حریف است که آپشن های متنوعی را در  اختیار شما قرار می دهد. این محصول برای شارژ شدن به تنها 2 ساعت زمان نیاز دارد.

این ساعت از یک صفحه مربعی شکل با لبه های منحنی بهره برده است و قابلیت مکالمه را نیز برای شما فراهم می کند. ساعت شیائومی از یک صفحه 2.01 اینچی بهره برده است و از زبان فارسی پشتیبانی می کند. این ساعت از یک شیشه 2.5 بعدی بهره برده است و دارای بدنه فولاد ضد زنگ است.

این محصول در برابر آب مقاومت بالایی دارد و می توانید از آن در ورزش و پیاده روی و استفاده روزمره استفاده مفید داشته باشید. این طراحی خاص به IP68 مجهز است و دارای حذف نویز در مکامله می باشد. این ساعت تا برد 10 متری نیز قابلیت جوابگویی از طریق بلوتوث دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro
ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex 2

از پرفروش ترین ساعت شیائومی می توان به مدل آمازفریت تیرکس 2 اشاره کرد که از یک صفحه گرد برخوردار است. این ساعت دارای صفحه نمایش امولد می باشد و از یک باتری لیتیوم یون 500 میلی آمپر بهره برده است. این مصحول با اندروید 5 به بالا و IOS 10 سازگاری دارد.

ساعت آمازفیت تیرکس 2 یک طراحی به روز است که از پردازنده 2 هسته ای برخوردار است. همچنین به حسگرهای مهمی از جمله تشخیص ارتفاع، نور محیط، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون و شتاب سنج و غیره مجهز شده است.

این طراحی خاص برای آقایان و بانوان مناسب است و بدون محدودیت سنی می توانید از آن استفاده کنید. از ساعت در وزن 66.5 گرمی سبک وزن است و به هیچ عنوان به روی مچ دست شما احساس خستگی و سنگینی نمی کند. این ساعت برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب است و به یک بند سیلیکونی مجهز می باشد.

این ساعت کنترل موسیقی را برای شما به راحتی ممکن می کند و دارای جی پی اس نیز می باشد. ساعت آمازفیت همیشه از طراحی های خاص بهره برده است و این بار نیز با این مشخصات توانسته نظر کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. بنابراین می توانید از آن برای زیباتر شدن استایل خود استفاده کنید و همیشه به روز باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex 2
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex 2

 ساعت هوشمند شیائومی Amazfit gtr4

اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند مدرن و جذاب را دارید، بهتر است که به سراغ بررسی مشخصات آمازفیت gtr4 وgts4  بروید که یک طراحی به روز با ویژگی های چشم گیر است. این ساعت هوشمند با ویژگی های عالی است که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را تهیه و خریداری کنید.

این طراحی سبک و کارآمد است و دارای صفحه نمایش گرد می باشد که طراحی شبیه به ساعت های قدیمی و کلاسیک دارد. دارای بدنه فلزی و قاب آلومینیوم یک تکه نیز می باشد و از یک روکش ضد اثر انگشت بهره برده است. این ساعت به نمایشگر همه روشن مجهز است و از باتری با ظرفیت 475 بهره برده است.

ساعت هوشمند آمازفیت مدل Amazfit GTR 4
ساعت هوشمند آمازفیت مدل Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit gts4

از دیگر انواع پرفروش ترین ساعت شیائومی مدل آمازفیت جی تی اس 4 است که به سنسور و فناوری سلامت قدرتمند و دقیق مجهز شده است. این محصول از یک طراحی فشرده با دکمه های سبک سنگ نما برخوردار گشته است و از یک باتری 300 میلی آمپر بهره برده است.

این محصول از طریق اتصال بلوتوث می تواند به پخش موسیقی بپردازد. این ساعت از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای احتمال پاسخ از طریق تماس های تلفنی می باشد و می توانید یک سبک زندگی مدرن را به کمک این ساعت تجربه کنید. این ساعت با توجه به قابلیت های مهمی که دارد می تواند مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

ساعت هوشمند آمازفیت جی تی اس 4 از یک صفحه مربعی شکل بهره برده است که دارای لبه های منحنی می باشد و استفاده جذابی دارد. این ساعت باعث افزایش کیفیت تنفس در خواب می شود و می تواند سلامتی شما را تضمین کند. این محصول به صورت هوشمند کار می کند و یک استایل جذاب را برای شما به وجود می آورد که می توانید شیک به نظر برسید.

GTS 4
GTS 4

کلام آخر

با توجه به اینکه امروزه مدل های متنوعی از ساعت هوشمند روانه بازار شده است، بهتر است که قدرت خرید خود را در دسته پرفروش ترین ساعت شیائومی قرار دهید. انواع این ساعت هوشمند به صورتی طراحی شده است که کمک می کند تا یک زندگی مدرن و به روز را تجربه کنید و همیشه زیبا به نظر برسید و هوشمند زندگی کنید.