تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen)
تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen)

معرفی تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen)

تی وی باکس ها امروزه یکی از جذاب ترین سخت افزارهایی هستند که مخاطبین زیادی را به سمت خود کشیده اند. شیائومی از کمپانی های مشهوری است که به روزترین و جدیدترین انواع تی وی باکس را روانه بازار می کند. مدت ها پیش شاهد mi box S بودیم که همه را حیرت زده کرد. اما به تازگی نمونه جدیدی از تی وی باکس به نام Xiaomi TV BOX S (2Gen) روانه بازار شده است. که مخاطبین دوست دارند بدانند چه آپشن هایی به این طراحی جدید اضافه شده است. پس بهتر است با تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) آشنا شوید.

<yoastmark class=

Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S(2Gen) چه تفاوتی با هم دارند؟

شیائومی با طراحی و تولید اندروید باکس های فوق العاده حرفه ای به نوعی واقعیت بازی های ویدیویی، تماشای فیلم های هیجان انگیز و تخیلی را به زندگی افراد آورد. این تی وی باکس یک جعبه اسرار آمیز است که از یک طراحی به روز بهره برده است و شیائومی بهترین آپشن ها را در مدل قدیم و نسخه گلوبال که به تازگی منتشر شده است لحاظ دانسته است.

اکنون مخاطبین تی وی باکس به دنبال این هستند که بدانند تی وی باکس اس گلوبال چه برتری هایی نسبت به نسخه قبلی خود دارد. پس بهتر است که با تفاوت Mi BOX SباXiaomi TV BOX S (2Gen) آشنا شوید تا بتوانید یک تصمیم گیری عالی و آگاهانه برای خرید این محصول با کارایی شگفت انگیز داشته باشید. بهتر است در ادامه ما را دنبال کنید.

بررسی می باکس اس MI BOX S

می باکس اس یک طراحی از نسخه قبلی است که از یک بدنه پلاستیکی مقاوم در رنگ مشکی بهره برده است که در عین سادگی اش شیک و جذاب است. این تی وی باکس از پردازنده 64 بیتی در ساختار خود بهره برده است و به صورت 4 هسته ای طراحی شده است. همچنین به پردازنده گرافیکی Mali 450 مجهز شده است.

می باکس اس از 2 گیگابایت رم از نوع DDR3 بهره برده است و حافظه داخلی 8 گیگابایت رم را در اختیار شما قرار می دهد. به یک درگاه USB و HDMI، AV نیز تجهیز شده است. این دستگاه از نسخه بلوتوث 4.0 پشتیبانی می کند و به روی آن یک ریموت کنترل نیز قرار داده شده است که باعث کنترل بهتر آن می شود.

شیائومی به روی بدنه این دستگاه لوگوی خود را  اختصاص داده است که از جذابیت خاص خود برخوردار است. این تی وی باکس با انواع اپلیکیشن ها، گیم و فیلم ها و موسیقی سازگاری دارد و به نوعی یک قفل ارتباطی بین موبایل و تلویزیون است. این تی وی باکس با اندروید 8.1 نیز سازگاری دارد و این ویژگی باعث شده است تا با دستیار هوشمند گوگل نیز سازگار باشد.

در بررسی تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) بهتر است بدانید که این تی وی باکس به آخرین فناوری HDR K4 در یک سرعت باورنکردنی در پردازش مجهز شده است. همچنین صدای فراگیر سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه به راحتی قادر است هر تلویزیون معمولی را به یک تی وی هوشمند تبدیل کند. مخاطبین این دستگاه به ویژگی های آن واقف هستند و دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد.

بررسی Xiaomi TV BOX S (2Gen)

در بررسی تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) به نسخه جدید و ورژن 2 می باکس می رسیم. که اولین تغییر را شیائومی در طراحی ظاهری آن لحاظ دانسته است. آن هم تغییر لوگوی شیائومی به روی بدنه دستگاه به نام برند شیائومی است. این دستگاه در رنگ مشکی مات دقیقا شبیه به مدل قبلی و قدیمی می باکس اس است.

این طراحی نسل 2 از اندروید باکس بر خلاف مدل قبلی در کیفیت تصویر کمی پیشرفت داشته است. و دارای کیفیت تصویر Ultra HD K4 می باشد. همچنین پردازنده ای که شیائومی برای این نسل در نظر گرفته است. از نوع 4 هسته ای قدرتمند Corex-A53 می باشد که مثال آن وجود ندارد. این تی وی باکس به سیستم عامل گوگل تی وی مجهز است و دارای 2 گیگابایت رم و حافظه 8 گیگابایتی می باشد.

پس می توان گفت که از این نظر با مدل نسل قبل تفاوتی نداشته است. این طراحی همانند می باکس اس قدیم دارای شبکه ارتباطی وای فای و پورت USB  و HDMI می باشد. همچنین نوع رزولوشن در آن 2160 × 3840 می باشد که نسبت به مدل قبلی تفاوت زیادی ندارد. این تی وی باکس از لحاظ ورژن بلوتوث نیز از نسخه 5.2 پشتیبانی می کند.

از رایج ترین تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) می توان به اختلاف در نسخه بلوثوت در آن ها نیز اشاره کرد که این نسخه نسبت به مدل قبلی نیز پیشرفت داشته است. این تی وی باکس از یک ریموت کنترل 360 درجه که به بلوتوث مجهز شده است نیز برخوردار گشته است. همچنین به خروجی صدا و اینفرانت تجهیز شده است.

در بررسی مقایسه Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) کدام بهتر است؟

با توجه به تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) اغلب افراد به دنبال این هستند. که بدانند خرید کدام یک از آن ها بهتر است. بهتر است بدانید که با توجه به بررسی هایی که در رابطه با تفاوت این دو تی وی باکس از نسل قدیم و جدید شد. شیائومی تفاوت های زیادی را در بین آن ها پیاده نکرده است و آن ها تقریبا یکسان هستند.

اما انتخاب هر یک از آن ها به نوع بودجه شما وابسته است. همچنین می توانید سلیقه شخصی خود را در آن لحاظ بدانید. اما به صورت کلی می توان گفت که شیائومی در تی وی باکس ورژن 2 از لحاظ کیفیت و قابلیت ایده های جدیدتری را ارائه داده است.

<yoastmark class=

کلام آخر

در زمان انتخاب برای یک تی وی باکس با کیفیت درجه یک بهتر است که ابتدا بررسی های لازم را انجام دهید تا بتوانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید. اطلاع از تفاوت Mi BOX S با Xiaomi TV BOX S (2Gen) می تواند به شما در خرید این محصول کمک کند.