مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300
مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300

مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300

شیائومی از برندهای مطرح و معتبری است که بهترین انواع جارو برقی های پیشرفته را روانه بازار می کند. یکی از کمپانی های شیائومی، درما است که زیر نظر این برند بهترین انواع لوازم برقی خانگی را طراحی و تولید می کند. در این بخش قصد داریم به مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 بپردازیم تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

درباره درما شیائومی

یکی از زیر مجموعه های شیائومی که در سال 2011 فعالیت چشم گیر خود را آغاز کرده است، درما می باشد. این برند طراحی و ساخت انواع محصولات شیائومی را با خلاقیت و مهارت زیادی آغاز کرد و توانست به یکی از محبوب ترین برندها در چین و سایر کشورها تبدیل شود. جارو برقی یکی از انواع محصولات پر فروش و با کیفیت ساخت بالاست که توسط درما طراحی و تولید شده است.

طراحان درما همیشه سعی کرده اند تا با کیفیت درجه یک بهترین محصولات را برای جلب رضایت مشتری روانه بازار کنند. به این ترتیب می توانید محصولات درما را با خیالی آسوده از این کمپانی تهیه کنید و به نیاز خانه خود پاسخ دهید. در این بخش قصد داریم به مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 بپردازیم که دو محصول پر فروش و با آپشن های فوق العاده می باشند.

مقایسه جارو برقی درما Deerma DX700s و Deerma DX300

درما همیشه بهترین انواع جارو برقی را روانه بازار می کند. از آنجایی که تنوع زیادی در بین جارو برقی های درما طراحی و ساخته شده است، شاید انتخاب کردن یک جارو برقی با کیفیت کار سخت و دشواری به نظر برسد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم به معرفی دو مدل از پر فروش ترین جارو برقی های موجود در بازار بپردازیم.

مدل DX700S و مدل DX300 از انواع جارو برقی های با کیفیت درما است که بهتر است ابتدا با مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید. هر یک از انواع آن ها با آپشن ها و مشخصات ایده آلی طراحی شده اند که می توانند نیاز شما را به یک محصول هوشمند برطرف کنند.

جارو برقی درما شیائومیDeerma DX700s

جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s

شاید وقتی اسم جارو برقی مدل 700 درما می آید، تصوری شبیه به انواع جارو برقی هایی که تا کنون دیده اید در ذهنتان باشد. اما این طراحی خاص و متفاوت است. جارو برقی درما یک محصول کاربردی و شبیه به جارو شارژی است که از آپشن های ایده آلی برخوردار می باشد. این جارو از یک ظاهر مدرن و به روز بهره برده است که جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

همچنین سبک است و در طول استفاده باعث خستگی شما نمی شود. جارو درما به یک دسته تاشو مجهز شده است که به صورت دستی و ایستاده نیز می توانید از آن استفاده کنید و همین ویژگی این جارو را محبوب کرده است. این طراحی درما از دسته قابل تنظیم بهره برده است که برای کوتاه قامتان مناسب است. دارای یک مخزن 800 لیتری نیز است که بعد از هر بار استفاده نیاز به تخلیه ندارد.

در مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 این طراحی برای نظافت و جارو کشی فضاهای بزرگ خانه بسیار مناسب است و از یک موتور قدرتمند و کم سر و صدا بهره برده است. قدرت موتور این جارو تنها 600 وات می باشد و بسیار کم مصرف است. همچنین قدرت مکش در آن 15000 پاسکال می باشد. جارو درما از یک سری قابل تعویض نیز برخوردار می باشد. این جارو یک طراحی ایده آل برای خانه شماست.

جارو برقی درما مدل Deerma DX300

جارو برقی درما مدل Deerma DX300

از دیگر مدل هایی که در مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 به آن می پردازیم، مدل DX300 است که از ویژگی های عالی برخوردار است. این جارو از یک موتور قدرتمند 600 وات بهره برده است که از این نظر با مدل 700 تفاوتی ندارد. دارای یک طراحی مدرن و به روز است و از سبک مینیمال و ساده بهره برده است که ظرافت را در طراحی لحاظ دانسته است.

پس می توان گفت این مدل برای کسانی که سادگی را دوست دارند مناسب تر است. جارو درما مدل 700 از لحاظ قیمت نیز هزینه بیشتری را به خود  اختصاص می دهد و قدرت مکش 15000 پاسکال را ارائه می دهد که با مدل قابل مقایسه فرقی نمی کند. این محصول از یک برس بهره برده است که از قابلیت چرخش تا 150 درجه برخوردار است. این قابلیت باعث می شود تا هیچ نقطه ای را برای جاروکشی از دست ندهید.

جارو برقی درما 300 یک طراحی به روز و مدرن است که در رنگ سفید با هر دکوراسیونی ست می شود و از باتری داخلی بهره نبرده است که نگرانی از بابت تمام شدن عمر باتری آن ندارید.

در مقایسه جارو برقی درما DX700s و جارو برقی درما DX300 کدام مدل را بخرم؟

هر دو این محصولات دارای آپشن های مهمی می باشند که به شما ارائه می دهند. هر دو آن ها از لحاظ کیفیت و ظاهر فوق العاده هستند. اما از لحاظ هزینه جارو برقی درما DX300 دارای هزینه بالاتری است. اگر از لحاظ کیفیت بخواهیم به مقایسه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700s و جارو برقی درما مدل Deerma DX300 بپردازیم، بدون شک مدل 300 طراحی به روزتری است.

اما در خرید باید به میزان نیاز، بودجه و کیفیت هر محصول توجه کنید. به این صورت است که می توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. پس همه چیز به سلیقه شما وابسته است. چرا که درما همیشه بهترین و با کیفیت ترین ها را عرضه می کند. با بررسی دقیق آپشن و مشخصات هر محصول می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

کلام آخر

کمپانی درما همیشه در تلاش است تا با ارائه بهترین کیفیت سهولت را به زندگی افراد وارد کند. همچنین سعی می کند تا کیفیت عالی را با قیمت به صرفه ارائه دهد. به این ترتیب قدرت خرید برای همه مصرف کنندگان وجود دارد. پس بهتر است قبل از خرید ابتدا به مقایسه بین دو محصول توجه کنید.