هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Redmi Buds 4 Lite
پر فروش ترین هندزفری شیائومی

پر فروش ترین هندزفری شیائومی

از کمپانی های مشهور جهانی می توان به شیائومی اشاره کرد که سال ها پیش فعالیت چشم گیری را آغاز کرد. این برند با طراحی و تولید به روز ترین انواع هندزفری های بی سیم کاری کرد تا مخاطبین بتوانند یک تجربه عالی را در گوش دادن به صدای موسیقی، پاسخ به مکالمات مهم بدون نویز و حتی گوش سپردن به پادکست مورد علاقه شان به دست آورند. بهتر است که در ادامه با پر فروش ترین هندزفری های شیائومی آشنا شوید که محبوبیت زیادی در بین مخاطبین دارند.

پر فروش ترین هندزفری های شیائومی کدامند؟

انواع هندزفری های زیادی توسط شیائومی طراحی شده اند. اما برخی از آن ها در دسته پر فروش ترین ها قرار دارند که بهتر است با آن ها آشنا شوید. شیائومی به مرور زمان توانست به گستردگی محصولات خود اضافه کند و به شهرت زیادی برسد.

این کمپانی اکنون به عنوان یک ابر برند در حوزه فناوری به شهرت رسیده است که برندهای زیادی در حال رقابت با آن می باشند. انواع هندزفری های این کمپانی در کنار طراحی بی نظیر، کیفیت درجه یک و عملکرد فوق العاده قیمت استثنایی را نیز از آن خود کرده اند.

بنابراین می توانید انواع هندزفری های آن را که پرچم دار هستند را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و سلیقه خود تهیه و خریداری کنید. در ادامه قصد داریم شما را انواع پر فروش هندزفری های بی سیم موجود در بازار آشنا کنیم که شیائومی با طراحی و تولید آن ها همه سرها را به سمت خود چرخانده است.

Haylou x1 pro

این طراحی خاص یک نمونه بی نظیر از پر فروش ترین هندزفری شیائومی است که از یک طراحی خاص در کیس و گوشی بهره برده است. این محصول در رنگ مشکی مورد پسند همه کاربران است و آپشن های فوق العاده ای را عرضه می کند.

این هندزفری از کمپانی مشهور شیائومی عملکرد عالی دارد و به خوبی درون گوش قرار می گیرد و نمی افتد. پس از آن در زمان دویدن و راه رفتن به خوبی می توانید استفاده کنید. این محصول به کاهش نویز می پردازد و برای اندروید و ios مناسب است.

طراحی هایلو ایکس وان پرو خروجی صدای خوبی را ارائه می دهد و عمر باتری آن در حالت پخش 9 ساعت می باشد. کیس آن می تواند تا 40 ساعت دوام بیاورد و بازدهی داشته باشد. زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون 2 ساعت و برای شارژ کیس 3 ساعت می باشد.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Haylou X1 Pro

Qcy T13

از دیگر انواع هندزفری شیائومی که در دسته پر فروش ترین های بازار فناوری قرار گرفته است، مدل کیو سی وای تی 13 است که از یک طراحی مربعی شکل بهره برده است. این مدل به IPX4 مجهز شده است و از قابلیت مقاوم در برابر پاشش آب بهره مند است.

همچنین در برابر گرد و غبار مقاوم  است. این هندزفری از نسخه بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند و برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و هر کاربری دیگری مناسب است. این محصول به کاهش و حذف نویز پرداخته و از میکروفن پشتیبانی می کند.

دارای فرامین صوتی است و می توانید به راحتی دستورات صوتی خود را در آن اعمال کنید. این محصول از ظرفیت باتری 380 میلی آمپر در ساعت بهره برده است و یک محصول ایده آل و از محبوب ترین هندزفری های شیائومی با ارزش خرید بالا در نزد مشتریان می باشد.

هندزفری بلوتوث کیو سی وای مدل QCY T13
هندزفری بلوتوث کیو سی وای مدل QCY T13

Qcy T13 ANC

از محبوب ترین هندزفری های شیائومی موجود در بازار بدون شک کیو سی وای تی 13 ای ان سی است. این محصول کاربردی و بی نظیر از جدیدترین های این کمپانی است که عملکرد عالی را ارائه می دهد. این هندزفری یک طراحی به روز است که در رنگ سفید و مشکی جذاب عرضه شده است.

دارای آپشن های عالی از جمله 4 میکروفن می باشد که از آن برای گیم نیز می توان بهره برد. این هندزفری شیائومی قدرت خرید بالایی به مخاطب می دهد و کیفیت صدای بی نظیری را عرضه می کند. دارای پنل های لمسی می باشد و برای شارژدهی به 8 ساعت زمان نیاز دارد.

این هندزفری بی سیم در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. پس با خیال آسوده از آن می توانید استفاده کنید. سبک وزن است و باعث خستگی گوش شما نمی شود.

هندزفری بی سیم کیو سی وای Qcy T13 ANC
هندزفری بی سیم کیو سی وای Qcy T13 ANC

Redmi buds 4 Lite

اگر به دنبال خرید پر فروش ترین هندزقری شیائومی هستید، بهتر است به بررسی این مدل بپردازید. این هندزفری آپشن های مهمی دارد و از گوگل سریعا پشتیبانی می کند. این محصول دارای نسخه گلوبال است و از درایور دینامیک 12 میلی متری بهره برده است.

کنترل لمسی و نسخه بلوتوث 5.3 از ویژگی های آن محسوب می شود. این محصول شیائومی دارای قابلیت حذف نویز نیز است که مکالمه ای بی نقص را برای شما حتی در مکان های شلوغ فراهم می کند. این محصول سبک و قابل حمل است و از طرفداری زیادی در بین مخاطبین برخوردار می باشد.

مدل redmi buds 4 lite یک انتخاب ایده آل است که به صورت کامل درون گوش جای گرفته و خارج نمی شود. این محصول صدای باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد و کمک می کند تا استفاده عالی از آن داشته باشید. دارای قیمت مناسبی است و از همه مهمتر، به روز و جدید می باشد.

این طراحی خاص تا 20 ساعت امکان پخش صدای موسیقی را برای شما فراهم می کند. به IP54 مجهز شده است و از قابلیت ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار برخوردار است. پس در زمان ورزش می توانید از آن استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید. این محصول یک انتخاب ایده آل برای شماست.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Redmi Buds 4 Lite
هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Redmi Buds 4 Lite

کلام آخر

اگر به دنبال خرید پر فروش ترین انواع هندزفری های شیائومی هستید، این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید با آن ها آشنا شده و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار دهید. به این صورت می توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و بهترین هندزفری موجود در بازار را تهیه کنید. این محصولات در کیفیت ساخت بالا و قیمت تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند که یک تجربه ماندگار برای شما به همراه دارند.