نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس
نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس

نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس

مدتی است که اندروید باکس ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. از جمله به روزترین آن ها می توان به اندروید باکس شیائومی مدل می باکس اس اشاره کرد که یک طراحی به روز و مدرن است. نصب این اندروید باکس از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث می شود بتوانید از به بهترین شکل استفاده کنید. در نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس با ما همراه باشید.

نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس
نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس

درباره می باکس اس چه می دانید!

از انواع پخش کننده های تلویزیونی که یک تجربه خارق العاده را برای شما در پخش فیلم و سریال های جذاب و یا انجام بازی های ویدیویی برای شما به همراه می آورد. می توان به می باکس اس اشاره کرد که توسط برند شیائومی از تکنولوژی به روز بهره برده است. این دستگاه یک جعبه مکعبی کوچک است که به همراه یک ریموت کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از یک بدنه پلاستیکی با کیفیت ساخت بالا بهره برده است که ضد خط و خش است و دچار آسیب نمی شود.

همچنین این محصول یک دستگاه هوشمند است که تلویزیون خانه شما را به یک تی وی هوشمند و همه کاره اندرویدی تبدیل می کند. این محصول از سیستم اندروید بهره برده است که نصب و راه اندازی آن باید به درستی صورت بگیرد. و این محصول از نسخه بلوتوث 4.1 بهره مند است و به راحتی می تواند بازی های سه بعدی و پخش کننده دیدیوها را ارائه دهد. این دستگاه از یک خروجی صدا با کیفیت بهره مند است و می تواند یک تجربه هیجان انگیز را برای شما ایجاد کند.

اندروید باکس اس شیائومی یک راه حل بسیار خوب و عالی برای تبدیل کردن تلویزیون های قدیمی به تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید و هوشمند است. پس با کمترین هزینه می توانید یک دستگاه با طراحی مدرن و به روز تهیه کرده و از قابلیت های مهم آن در کنار دوستان و خانواده تان بهره مند شوید.

نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس به چه صورت است؟

نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس از مراحل مهمی برخوردار است که با پشت سر گذاشتن آن ها به راحتی می توانید دستگاه را آماده و شروع به کار کنید. این محصول برای نصب باید مراحل زیر را طی کند که می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

آنباکس کردن

در این مرحله اندروید باکس را آنباکس کرده و باید آن را به وسیله کابلی که درون جعبه قرار داده شده است به برق وصل کنید. درون جعبه یک کابل HDMI قرار داده شده است. که سمتی از آن به تلویزیون و سمت دیگرش به دستگاه اندروید باکس متصل می شود. روشن کردن دستگاه و شروع اتصال آن مرحله ای است که باعث می شود دستگاه شما روشن شود.

استفاده از دفترچه راهنما

در داخل دستگاه یک راهنما برای نحوه استفاده از آن و چگونگی اعمال تنظیمات اولیه از جمله تغییر زبان و استفاده از اینترنت قرار داده شده است که باید از آن ها استفاده کنید. در این مرحله باید زبان دستگاه را مشخص کرده و آن را به شبکه بی سیم وای فای متصل کنید تا اتصال برقرار شود.

خواندن مقاله: طریقه اشتراک گذاری اینترنت به همراه وی پی ان

وارد کردن حساب کاربری

در این مرحله باید یک حساب کاربری برای گوگل انتخاب کرده و دستگاه را به وسیله آن باز کنید. پس بدون هیچ محدودیتی می توانید به اینترنت متصل شده و از دستگاه به راحتی استفاده کنید. و به وب دسترسی داشته و اپلیکیشن های مختلف را نصب کنید.

برای این کار باید وارد گزینه ورود به گوگل شده و به روی صفحه نمایش آن کلیک کنید. در نتیجه می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین در این زمان می توانید به به روزرسانی دستگاه خود بپردازید. و از قابلیت های آن بهره مند شوید. اینجاست که دستگاه شما آماده استفاده می شود.

کنترل از راه دور

همانطور که ذکر شد به روی این دستگاه یک کنترل تعبیه شده است که به راحتی می توانید به کنترل از راه دور بپردازید و یک رابط کاربری زیبا را در اندروید باکس خود ایجاد کنید. این کنترل از راه دور به شما کمک می کند تا بتوانید از دستگاه بهتر استفاده کرده و یادگیری بهتری از آن داشته باشید.

نحوه استفاه از اینترنت به همراه وی پی ان

نکته مهمی که در نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس باید در نظر داشته باشید، این است که به دلیل محدودیت هایی که در کشورمان وجود دارد، استفاده از برخی از اپلیکیشن ها در می باکس اس بدون فیلترشکن وجود ندارد. اما بهتر است بدانید که این مشکل راه حلی دارد و نگرانی از بابت آن وجود ندارد. پس بهتر است بدانید برای آن که بتوان از اینترنت به همراه وی پی ان استفاده کرد باید بتوان به نکات مهمی توجه کرد.

از جمله مهمترین نکات نصب و راه اندازی این دستگاه در استفاده از اینترنت به همراه وی پی ان می توان به این اشاره کرد که به راحتی از اینترنت وای فای می توانید برای این دستگاه استفاده کنید. اما اگر با محدودیت روبرو شدید، بهتر است که با آموزش های لازم در جهت شیر کردن اینترنت به  همراه وی پی ان آشنا شده و دستگاه می باکس اس را به این طریق به اینترنت متصل کنید.

برای این کار کافی است مقاله شیر کردن اینترنت به همراه وی پی ان را در سایت ما دنبال کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا به کمک شیر کردن اینترنت تلفن هوشمند وکامپیوتر خود بتوانید به راحتی از اینترنت به وسیله وی پی ان آن استفاده کنید. در این صورت است که می توانید بدون محدودیت برخی از اپلیکیشن ها را دانلود کرده و از آن ها استفاده نمایید.

نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس
نصب و راه اندازی شیائومی می باکس اس

کلام آخر

نصب و راه اندازی می باکس اس شیائومی بسیار ساده و آسان است و تنها با یک آموزش ساده می توانید به این کار بپردازید. این می باکس یک تجربه جدید است که به شما این امکان را می دهد. تا بتوانید اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید. این محصول با توجه به مشکل فیلتر بودن برخی از برنامه ها باز هم بهترین انتخاب است.